Hallo, ik heb een klein probleem, net voor VFL, nu wil mijn auto niet starten en volgens mij komt dit doordat er geen sap(benzine) in de cilinders komt, hij vonkt goed maar krijgt dus geen benzine, startmotor draait ook gewoon rond, ook hoor ik mijn benzinepomp niet aanslaan/draaien.
Nu vroeg ik me af wat het probleem is, is mijn pomp stuk of is mijn relais kaduk, is dit het geval waar zit dat relais dan???
Bvd, Jeof
-
ik heb ook al op mijn brandstofpomp lopen slaan/tikken, dit omdat hij wel eens vast staond, maar denk nu toch echt dat het voltooid verleden tijd is 

Beetje rare vraag misschien maar zit er wel benzine in?
Want mijn broer heeft ook weleens zoiets gehad. Toen belde hij op van Mijn auto doet het niet meer. Dus mijn pa hem naar de garage gesleepd (na eerst vele meters proberen aan te duwen
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Want mijn broer heeft ook weleens zoiets gehad. Toen belde hij op van Mijn auto doet het niet meer. Dus mijn pa hem naar de garage gesleepd (na eerst vele meters proberen aan te duwen

5 GT Turbo '88 GT5
-
WHoehahahahahaaaaahaaaaaaaaaaaa, nee Roy dat gelukkig/jammer genoeg nie. Ik had er ook al last van toen we van de BBQ bij Tino vandaan kwamen, net toen we van de brug afkwamen viel tie stil, motor ging uit en de lampjes op mijn dashboard gingen branden, toen ff stilgestaan en toen starte die weer?????
-
Hij stottert ff 5-10 sec en dan..... niks meer, ok nie meer starten , wel startmotor ronddraaien, is misschien bezinepomp/relais??
Meestal doet tie het goed als tie koud is en als ik dan stil heb gestaan, voor een brug of iets dan rij ik weg en dan begint tie te dus ff te stotteren en dan stop tie ermee.
-----------------
De mzzl en tot ziens, Jeof
Meestal doet tie het goed als tie koud is en als ik dan stil heb gestaan, voor een brug of iets dan rij ik weg en dan begint tie te dus ff te stotteren en dan stop tie ermee.
-----------------
De mzzl en tot ziens, Jeof
Laatst gewijzigd door jnjansen_r5gtturbo op za 28 jul 2001 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Hehe, hij/zij doet het weer, ik hoorde nu ook weer de benzinepomp lopen, dus denk ik dat dat het probleem was/is, moet toch eens naar een nieuwe opzoek, iemand enig idee hoe veel zo'n ding kost en waar ik die kan halen??
Nog bedankt voor de reacties en tot zien(op VLF)
Nog bedankt voor de reacties en tot zien(op VLF)
Als ie het soms wel doet en soms niet zou ik eerder aan het relais denken. Omdat je benzinepomp het nu wel gewon goed doet.
Ik kan het mis hebben hoor...
Ik kan het mis hebben hoor...
En die dingen kosten geloof ik rond de fl. 600,- nieuw bij Renault. Dus je moet het wel echt zeker weten.
Ik heb er ook nog wel een liggen desnoods...
Ik heb er ook nog wel een liggen desnoods...
en zou het de benzine pomp zijn kun je beter geen orginele kopen. Die zijn echt veel te duur. BBperformancetuning heeft ze liggen voor een 100 pond dacht ik. is toch wat goedkoper.
groetjes
groetjes
Ja toen ben ik ook nog gestopt op de vluchtstrook samen met Bas. Beter dat hij het weer doetOn 2001-07-28 10:50, jnjansen_r5gtturbo wrote:
WHoehahahahahaaaaahaaaaaaaaaaaa, nee Roy dat gelukkig/jammer genoeg nie. Ik had er ook al last van toen we van de BBQ bij Tino vandaan kwamen, net toen we van de brug afkwamen viel tie stil, motor ging uit en de lampjes op mijn dashboard gingen branden, toen ff stilgestaan en toen starte die weer?????

5 GT Turbo '88 GT5
-
K*T iets te vroeg gejuicht, hij doet het wel mij valt na een tijdje, na wat gestotter, weer uit, hij start daarna weer wel, rarara wat is dat?? Ik kom zo dalijk nog wel naar VLF, alleen dan waarschijnlijk met een rijstepikker