-
Het onderwerp is al eerder ter sprake gekomen op dit forum. Deze club is (nog) niet gelinkt via http://www.renault.nl Over het waarom weet ik niets. Feit is dat er een andere algemene renaultclub is gelinkt. Deze renaultclub (een site via Geocities met URL http://www.geocities.com/renaultclub99/ is nog steeds onder constructie. Wellicht is het een idee dat de webmaster een mailtje naar Renault stuurt met de vraag of http://www.renault-tuning.com gelinkt kan worden i.p.v. die andere? Nodig ze uit om eens een bezoekje aan onze site te brengen en ze zullen zien hoe levendig deze site is en hoe dood die andere. Als ze dan nog niet reageren wordt het tijd dat we masaal verzoekmailtjes richting Renault gaan sturen zodat ze zien hoe levendig deze site is.
Ik heb onlangs met iemand van Renault Nederland gesproken omdat ik het Renault-teken op de RTC-shirts wilde drukken.
Dat mocht dus niet. Ze hebben daar een aantal jaren geleden 6 of 7 clubs onder hun vleugels genomen die samen het totale modellengamma van Renault dekken. Ze hebben geen interesse om iets te doen voor andere clubs. Een linkje op Renault.nl zit er dan ook niet in.
Misschien in de toekomst.
Dat mocht dus niet. Ze hebben daar een aantal jaren geleden 6 of 7 clubs onder hun vleugels genomen die samen het totale modellengamma van Renault dekken. Ze hebben geen interesse om iets te doen voor andere clubs. Een linkje op Renault.nl zit er dan ook niet in.
Misschien in de toekomst.
Tis jammer.
Overigens ben ik het niet met die meneer van Renault eens (was dat meneer Raatjes?) want als je bijvoorbeeld een Laguna break hebt hoef je bij een van de andere "officiele" clubs niet aan te kloppen!
Terwijl je die ook leuk aan kunt kleden, toch André?!
Overigens ben ik het niet met die meneer van Renault eens (was dat meneer Raatjes?) want als je bijvoorbeeld een Laguna break hebt hoef je bij een van de andere "officiele" clubs niet aan te kloppen!
Terwijl je die ook leuk aan kunt kleden, toch André?!
-
Zo is het maar net! (overigens heb ik een Mégane en geen Laguna maar toch....) Ok, in het verleden heeft men te kennen gegeven niet verder met de clubs te willen oftewel geen uitbreiding. Maar als je nu dus een gewone Renault hebt, is er dus geen club voorhanden. Denken jullie niet dat we met deze nieuwe wijsheden nogmaals een poging moeten ondernemen? Desnoods maakt onze webmaster een nieuwe Topic aan waar een ieder zijn serieuze verzoek ik kwijt kan, en deze na een week wordt opgestuurd als tekstbestandje richting renault. Dan zien ze dat dit een hele actieve club is in tegenstelling tot een "Under Construction" Site.
Ik heb ze aan de telefoon gehad. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het geen poging waard is.
Niet geschoten is altijd mis en het kan best zijn dat je pas na drie keer raakschiet...
wat een poeet...
:lol:
Onze webmaster is alleen aan het genieten van zijn vakantie. Je kunt ook gewoon zelf een topic aanmaken. Het gaat toch om de reacties...
Niet geschoten is altijd mis en het kan best zijn dat je pas na drie keer raakschiet...
wat een poeet...

Onze webmaster is alleen aan het genieten van zijn vakantie. Je kunt ook gewoon zelf een topic aanmaken. Het gaat toch om de reacties...
-
- Contacteer:
Nou, als je door Renault NL erkend wordt, is dat een leuke reclamestunt
Bovendien heb je een voet tussen de deur als je ze eens nodig denkt te hebben.

-
- Contacteer:
Meer leden > Meer inkomsten > Meer mogelijkheden 

Yep, dat is zo.
Maar misschien is het ook wel leuker om op eigen kracht te proberen groter te worden, zoals nu ook goed lukt.
Dat renault nu zegt van, sorry, maar we zien het niet zo zitten, vindt ik "gewoon een beetje dom" , maar dat komt ook omdat zij waarschijnlijk niet zien hoe snel RTC groeit.
Aan de andere kant snap ik wel dat ze ook niet met weet ik hoeveel clubs in zee willen gaan.
Maar goed, over een jaar, als we waarschijnlijk nog weer flink gegroeid zijn, melden we ons bijvoorbeeld bij improve tuning, om daar goedkoper in te kopen of weet ik wat. Zulke dingen dan maar lekker zonder renault nl hoor, boeiien.
Maar misschien is het ook wel leuker om op eigen kracht te proberen groter te worden, zoals nu ook goed lukt.
Dat renault nu zegt van, sorry, maar we zien het niet zo zitten, vindt ik "gewoon een beetje dom" , maar dat komt ook omdat zij waarschijnlijk niet zien hoe snel RTC groeit.
Aan de andere kant snap ik wel dat ze ook niet met weet ik hoeveel clubs in zee willen gaan.
Maar goed, over een jaar, als we waarschijnlijk nog weer flink gegroeid zijn, melden we ons bijvoorbeeld bij improve tuning, om daar goedkoper in te kopen of weet ik wat. Zulke dingen dan maar lekker zonder renault nl hoor, boeiien.
Renault heeft die zes clubs een flinke financiele injectie gegeven. Dat doen ze dus sowieso niet bij andere clubs.
Maar inderdaad, hoe groter RTC wordt hoe meer erkenning. Dit is alleen niet helemaal de bedoeling. We proberen het juist gezellig te houden zonder al te veel wederzijdse verplichtingen.
Maar inderdaad, hoe groter RTC wordt hoe meer erkenning. Dit is alleen niet helemaal de bedoeling. We proberen het juist gezellig te houden zonder al te veel wederzijdse verplichtingen.
Wat bedoel je daar nou weer mee???
-
Tackinardie heeft raamstickers. Ik heb ze al op mijn wagentje geplakt. Echt kicken!! Hij zal wel een aantal meenemen naar Lelystad. Misschien is het niet onverstandig om iets van glassex en keukendoek mee te nemen om je ramen te ontvetten voordat je ze gaat plakken.
En je moet niet in de zon gaan staan te plakken. He Andre? anders ben je wel ff bezig.
Maar ik neem ze idd mee ja.
Maar ik neem ze idd mee ja.
-
Tackinardie heeft gelijk. Dus samen met je keukenrol en glassex ook een parapluutje meenemen tegen het zonnetje. Want zonnig wordt het................. Joepie.
-----------------
André ter Velde
Renault Mégane break 1.4i 16V RXE

-----------------
André ter Velde
Renault Mégane break 1.4i 16V RXE
Laatst gewijzigd door André ter Velde op vr 27 jul 2001 9:26, 2 keer totaal gewijzigd.