Het zijn Sony 130 watt boxen,maar nu wil ik ze aansluiten ,maar ik weet niet waar ik de stekker op moet doen

Ik ben nu aan het beginnen om wat leuks in mijn auto te zetten,,,maar het is de bedoeling dat ze in de deuren komen,dussss.Maar het leek mij aan de ene kant wel logisch dat je allebei de aansluitingen gebruikt,,want jij bedoelt gewoon dat je de draden SPLITST..Maar ik bedoel eigenlijk je sluit gewoon de draden voor de boxen "VOOR" op de HIGH aansluiting.Maar dan heb je dus ook nog draden over voor de achterboxen..maar als je die dan op de LOW gedeelte aansluit,,dat bedoelde ik eigenlijk",,,Want voor de achterboxen komt toch een versterker te zitten..dusssssspeter5GTTurbo schreef:Voorin kun je beter je hoge tonen houden.
En achterin je bass.
heb je inderdaad wel gelijk in ,maar als hij in de voorportieren op high staat doet die hele woofer dus niet mee of wel,,,peter5GTTurbo schreef:Op jouw manier zet je dus het dubbele vermogen van je radio op je speakers.
Bij een aparte versterker zou dit einde speakers betekenen
maar jouw radio levert niet veel vermogen dus zou het bij jou speakers wel kunnen.
Maar zo kun je dus geen verschil meer maken met voor en achter.
Klopt.Tom schreef:die scheidingsfilter zijn toch vaak merk en type gebonden volgens mij. Die hebben ze gewoon op de juiste freq šafgesteldš (voor zovel je spoelen en condensatoren af kunt stellen), zodat de speakers zo mooi mogelijk klinken