Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Arjen

Mijn 19 trilt in het stuur. Meestal bij snelheden tussen de 120 en 150. Nou is het toch zo dat wanneer de wielen in onbalans zijn ze trillen bij een bepaalde snelheid en niet bij een willekeurige snelheid ?

Soms is het trillen bij 120 dan weer bij 140. Soms heel heftig, soms haast niet merkbaar. Ik kan niet echt een vaste snelheid ontdekken. Roept U maar !!!!!!!!!!!!
Anonymous

laat hem toch maar banden maar uitbalangseren en uitlijnen ik denk dat het dan over is
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zou het niet kunnen dat de banden "gecupt" zijn, dus van die bobbeltjes, dat ga je ook pas merken bij een hogere snelheid, en is niet altijd merkbaar is mij ooit eens verteld, maar bij een lage snelheid zou je dan ook een gons moeten horen(daardoor zou je stuur kunnen gaan trillen). Misschien heb je wel een platte kant op de band?

Het is en blijft rubber dus door allerlei omstandigheden kun je het de ene keer beter dan de ander voelen, en misschien toch ballanceren.

Ik heb er GEEN verstand van maar heel misschien heb je hier wat aan.

Succes!
Anonymous

Eyy, ik heb ook net een week geleden mn wielen uit laten balanceren omdat ik last had van trillerij. Bleek dat de velg rechtsvoor krom was en dus nietmeer uit te balanceren was! Gelukkig was Zjorz zo aardig om zijn oude Velgen beschikbaar te stellen.
Die alsnog laten uitbalanceren en hoppa!
Rijdt weer als de gesmeerde bliksem.
Vandaag voor de APK geweest en heeft et weer gehaald:smile: Alleen wiellager linksvoor was af.
2 uurtjes en hij stond weer voor mn deur:smile:

groeten,
jeroen
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 25 jul 2001 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
dennis16v

je moet je kar laten uitlijnen, en banden onde de auto laten balanseren.
ben je ervan af
Arjen

Ik zal hem binnenkort ff uit laten balanceren. Alle lagers zijn nieuw. En er zitten ook geen scherpe kanten aan de banden. Dan had ik hem wel horen gonzen.
Plaats reactie