BW1 18 mei 2003
Op 18 Mei organiseert de Club Renault SSportives de eerste Behendigheids Wedstrijd (BW) van dit jaar. Vanaf dit jaar werkt de RTC zoals jullie hebben kunnen lezen in nieuwsbrief 2 mee aan deze wedstrijden en is de competitie ook open voor RTC leden. De klassementen worden opgemaakt naar cylinderinhoud (atmosferische- en turbo- motoren). Naast het algemeen klassement zal er hier ook een apart RTC klassement opgemaakt worden bij voldoende deelname.
De wedstrijden zijn open voor alle typen renaults en geloof me als ik zeg dat motorvermogen niet het belangrijkste is voor BW rijden. Het enige waar je omheen mot zijn pilonen dus ook voor lakschade als je een pilon raakt hoef je niet bezorgd te zijn.
Het voornaamste motto blijft: meedoen is belangrijker dan winnen.
BW rijden is niet alleen een leuke kans om eens echt hard te mogen met je snelle renault maar ook een kans om eens van wat ervaren mannen tips te krijgen over hoe je bepaalde situaties het beste aan kunt pakken. Voor diegenen die nieuw zijn staan er mensen van de CRS sportcommissie klaar om je met raad en daad bij te staan.
Post hier je naam als we je op 18 mei kunnen tegenkomen als deelnemer of als supporter van de deelnemende RTC leden.
De inschrijving sluit om 10.30 uur en het inschrijfgeld bedraagt €12,50 ter afdekking van de kosten voor de huur van het terrein en de slijtage aan de gebruikte materialen.
Een helm is verplicht voor deelname.
Routebeschrijving:
Vanuit Hengelo: A1 afslag Apeldoorn-zuid/Beekbergen, einde afslag links ri. Apeldoorn. Na 300 m. li. ri. Beekbergen Centrum. rotonde driekwart, daarna eerste rechts. Links zie je enkele parkeerterreinen.
Vanuit Amersfoort:A1 afslag Apeldoorn-zuid/Beekbergen, einde afslag links. Ri. Apeldoorn. Na 700 m. li. ri. Beekbergen Centrum. rotonde driekwart, daarna eerste rechts. Links zie je enkele parkeerterreinen.
Het volledige regelement zal ik emailen aan diegenen die aangeven dat zij mee willen doen aan de BW wedstrijden.
De wedstrijden zijn open voor alle typen renaults en geloof me als ik zeg dat motorvermogen niet het belangrijkste is voor BW rijden. Het enige waar je omheen mot zijn pilonen dus ook voor lakschade als je een pilon raakt hoef je niet bezorgd te zijn.
Het voornaamste motto blijft: meedoen is belangrijker dan winnen.
BW rijden is niet alleen een leuke kans om eens echt hard te mogen met je snelle renault maar ook een kans om eens van wat ervaren mannen tips te krijgen over hoe je bepaalde situaties het beste aan kunt pakken. Voor diegenen die nieuw zijn staan er mensen van de CRS sportcommissie klaar om je met raad en daad bij te staan.
Post hier je naam als we je op 18 mei kunnen tegenkomen als deelnemer of als supporter van de deelnemende RTC leden.
De inschrijving sluit om 10.30 uur en het inschrijfgeld bedraagt €12,50 ter afdekking van de kosten voor de huur van het terrein en de slijtage aan de gebruikte materialen.
Een helm is verplicht voor deelname.
Routebeschrijving:
Vanuit Hengelo: A1 afslag Apeldoorn-zuid/Beekbergen, einde afslag links ri. Apeldoorn. Na 300 m. li. ri. Beekbergen Centrum. rotonde driekwart, daarna eerste rechts. Links zie je enkele parkeerterreinen.
Vanuit Amersfoort:A1 afslag Apeldoorn-zuid/Beekbergen, einde afslag links. Ri. Apeldoorn. Na 700 m. li. ri. Beekbergen Centrum. rotonde driekwart, daarna eerste rechts. Links zie je enkele parkeerterreinen.
Het volledige regelement zal ik emailen aan diegenen die aangeven dat zij mee willen doen aan de BW wedstrijden.
Laatst gewijzigd door Tijn op di 25 mar 2003 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
there is no spoon.
Ik zal er zeer waarschijnlijk zijn.
Ik weet alleen nog niet met welke auto.
(moet het perse een renault zijn?)
Voor de mensen die hun rijbewijs of auto net hebben is dit zeer aan te raden, na z'n dagje ken je je auto best een stuk beter.
Voor de mensen die hun rijbewijs of auto net hebben is dit zeer aan te raden, na z'n dagje ken je je auto best een stuk beter.
Je mag alleen met een Renault meerijden, maar komen kijken mag altijd natuurlijk.Mickael schreef:Ik zal er zeer waarschijnlijk zijn.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
ik kom ook kijken, want een helm is slecht voor je haar en ik vind het zonde van me auto 

Immer wieder die verdammte Holländer
BW'ers:
- Tijn 5GTTurbo
- Ploegah Clio16v
Kijkers:
- jeroen k 19
- Tom Willie
- Ray 5GTTurbo
- Tijn 5GTTurbo
- Ploegah Clio16v
Kijkers:
- jeroen k 19
- Tom Willie
- Ray 5GTTurbo
-
Same herejeroen.k schreef:Lijkt me wel leuk om bij te kijken. Meedoen lijkt me niet wat met mn 19 met standaard wegligging!
Misschien kunnen ze voor ons een speciaal drempelparcours leggen

Jah, dan winnen we dik!Marcel dLC schreef:Same herejeroen.k schreef:Lijkt me wel leuk om bij te kijken. Meedoen lijkt me niet wat met mn 19 met standaard wegligging!
Misschien kunnen ze voor ons een speciaal drempelparcours leggenDan hebben wij wel een goeie kans

^^
there is no spoon.
^^
ik zal het adres van de parkeerplaatsen opzoeken.
kom op mensen, ik verwacht nog wel een inschrijving van een aantal van jullie......
ik zal het adres van de parkeerplaatsen opzoeken.
kom op mensen, ik verwacht nog wel een inschrijving van een aantal van jullie......
there is no spoon.
Ploegah schreef:BW'ers:
- Tijn 5GTTurbo
- Ploegah Clio16v
- Mickael ??
Kijkers:
- jeroen k 19
- Tom Willie
- Ray 5GTTurbo
- Marcel dLC
there is no spoon.
Kom op mensen we zijn toch geen poetsersclub ?
Beetje beter leren rijden met je auto in een veilig competitieverband waarbij je je maten (en de CRS
) kan aftroeven. Veel mooier word het toch niet ?
Beetje beter leren rijden met je auto in een veilig competitieverband waarbij je je maten (en de CRS

-
- Contacteer:
sorry, maar mijn 5cabrio is dan nog niet rijklaar....
Lijst deelnemers:
- Tijn 5GTTurbo
- Ploegah Clio16v
- Mickael Clio16V
Kijkers:
- Jeroen K 19
- Tom Willie
- Ray 5GTTurbo
- Marcel dLC
- Maus MegII
Dan maar met de org. clio.......
de andere is zeker niet op tijd af of ik moet de staatsloterij winnen.
Maar hoe zit het eigenlijk met uitlaat geluid, mag een lege uitlaat of moet je perse gedempt geluid?
- Tijn 5GTTurbo
- Ploegah Clio16v
- Mickael Clio16V
Kijkers:
- Jeroen K 19
- Tom Willie
- Ray 5GTTurbo
- Marcel dLC
- Maus MegII
Dan maar met de org. clio.......
de andere is zeker niet op tijd af of ik moet de staatsloterij winnen.
Maar hoe zit het eigenlijk met uitlaat geluid, mag een lege uitlaat of moet je perse gedempt geluid?
-
Tijn,
Ik doe ook mee
. Weet jij waar ik een beetje een betaalbare helm kan kopen. Heb nu een helmpje voor het snowboarden (net terug trouwens
) maar dat keuren ze volgens mij niet goed 
Ik doe ook mee

-
- Contacteer:
Lijst deelnemers:
- Tijn 5GTTurbo
- Ploegah Clio16v
- Mickael Clio16V
- Sven (Als de auto klaar is)
Kijkers:
- Jeroen K 19
- Tom Willie
- Ray 5GTTurbo
- Marcel dLC
- Maus MegII
- Tijn 5GTTurbo
- Ploegah Clio16v
- Mickael Clio16V
Kijkers:
- Jeroen K 19
- Tom Willie
- Ray 5GTTurbo
- Marcel dLC
- Maus MegII
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
wat ik gezien heb keurt men alles vanaf een brommerhelm enzo wel goed, maar tweeddehands helmen zou ik bijvoorbeeld niet aan beginnen, je weet nooit wat er mee gebeurd is. (officieel kan je hem al weggooien als je hem ene keer hard laat vallen op straat geloof ik)Daaf (Davy) schreef:Tijn,
Ik doe ook mee. Weet jij waar ik een beetje een betaalbare helm kan kopen. Heb nu een helmpje voor het snowboarden (net terug trouwens
) maar dat keuren ze volgens mij niet goed
Een sparco helm of een andere echt goeie die je op het circuit daarna ook veilig kan gebruiken begint bij ongeveer 250 euro.
Wat je ook doet, zorg dat je er een hebt die goed om je hoofd past, en zorg daarna dat je hem nooit nodig hebt

there is no spoon.
Lijst deelnemers:
- Tijn 5GTTurbo
- Ploegah Clio16v
- Mickael Clio16V
- Steven 5GTTurbo (als ze de Devil niet herkennen
)
Kijkers:
- Jeroen K 19
- Tom Willie
- Ray 5GTTurbo
- Marcel dLC
- Maus MegII
- Tijn 5GTTurbo
- Ploegah Clio16v
- Mickael Clio16V

Kijkers:
- Jeroen K 19
- Tom Willie
- Ray 5GTTurbo
- Marcel dLC
- Maus MegII
even het goede voorbeeld geven...Steven (Fiets) schreef:Lijst deelnemers:
- Tijn 5GTTurbo
- Martijn 5GTTurbo
- Ploegah Clio16v
- Mickael Clio16V
- Steven 5GTTurbo (als ze de Devil niet herkennen)
Kijkers:
- Jeroen K 19
- Tom Willie
- Ray 5GTTurbo
- Marcel dLC
- Maus MegII
- Tijn 5GTTurbo
- Martijn 5GTTurbo
(- Ploegah)
- Mickael Clio16V
)
Kijkers:
- Jeroen K 19
- Tom Willie
- Ray 5GTTurbo
- Marcel dLC
- Maus MegII
- Martijn 5GTTurbo
(- Ploegah)
- Mickael Clio16V

Kijkers:
- Jeroen K 19
- Tom Willie
- Ray 5GTTurbo
- Marcel dLC
- Maus MegII
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Klopt idd. Ontwerp is zo dat je schedeldak 1x beschermd wordt als je tegen de vlakte gaat doordat de helm van binnen vervormd. Die vervorming is eenmalig, dus hij kan als disposable beschouwd worden nadat ie echt is gebruikt.Tijn schreef:wat ik gezien heb keurt men alles vanaf een brommerhelm enzo wel goed, maar tweeddehands helmen zou ik bijvoorbeeld niet aan beginnen, je weet nooit wat er mee gebeurd is. (officieel kan je hem al weggooien als je hem ene keer hard laat vallen op straat geloof ik)
2 hands helm is dus niet aan te raden zoals je al stelt, omdat je niet weet wat er mee gebeurd is. Heb ze op tv wel eens een helm doormidden zien zagen die ze hadden laten stuiteren. Dan zie je dus dat alleen de buitenkant nog dezelfde vorm heeft.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Tijn 5GTTurbo
- Martijn 5GTTurbo
(- Ploegah)
- Mickael Clio16V
)
- Daaf 5 GTTURBO
Kijkers:
- Jeroen K 19
- Tom Willie
- Ray 5GTTurbo
- Marcel dLC
- Maus MegII[/quote]
- Martijn 5GTTurbo
(- Ploegah)
- Mickael Clio16V

- Daaf 5 GTTURBO
Kijkers:
- Jeroen K 19
- Tom Willie
- Ray 5GTTurbo
- Marcel dLC
- Maus MegII[/quote]
-
ik kom wel ff kijken woon toch 4 km verderop!!
groeten van Ronald

groeten van Ronald
- Tijn 5GTTurbo
- Martijn 5GTTurbo
- Mickael Clio16V
)
- Daaf 5 GTTURBO
Kijkers:
- Jeroen K 19
- Tom Willie
- Ray 5GTTurbo
- Marcel dLC
- Maus MegII
ghelaas geen renault meer dus ik ben er niet bij
- Martijn 5GTTurbo
- Mickael Clio16V

- Daaf 5 GTTURBO
Kijkers:
- Jeroen K 19
- Tom Willie
- Ray 5GTTurbo
- Marcel dLC
- Maus MegII
ghelaas geen renault meer dus ik ben er niet bij
kom je niet eens kijken ?
Als ik een stukje in jou 5je mag..Tijn schreef:kom je niet eens kijken ?
edit: ik vind 300 kilometer rijden voor een middagje kijken net teveel