HELPHELP krijg m'n gtt niet gereanimeerd

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
limburgio

na lagn stil te hebben gestaan (1 jaartje) ben ik uiteindelijk met die motor klaar gekomen :p
kheb heel wat vervangen gehad en serieus wat gesleuteld, nokkenas, bewerkte culas, groupe A carb enz... nu wou ik gisteren die handel starten maar dat ging niet zoals geplant, de starter gaat wel maar hij slaagt niet aan, hij krijgt benzine en de ontsteking doet zijn werk, vonken bij elke bougie, toen heb ik geprobeert mijn gtt te slepen en dat gaf resultaat, de motor draaide netjes maar ik gon geen gas geven!!! net alsof de kabel los was (wat dus niet is :) ) vind het raar, ik dacht iet met de carb , zit een sproeier van 135 in, wat kan het nog zijn? iets met de spanning?
als ik het niet gevonden krijg moet ik hem binnendoen wat me dan waarschijnlijk aardig wat €€€ gaat kosten, maarja !
Stefijn

Met de spanning is simpel te controleren, effe kijken of de boegieboegies vonken :)

Heb je al mond-op-carburateur-beademing geprobeerd? Je moet toch zelf ook wel een barretje of wat kunnen leveren :lol:

Succes iig
Laatst gewijzigd door Stefijn op ma 24 mar 2003 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
limburgio

yup gloeien allemaal, ontsteking is dus prima
Matijs
Contacteer:

Klinkt toch alsof je geen benzine hebt. ff de inlaathoek van de carb af halen en met de hand de gasklep bedienen. Als je gas geeft moet de acceleratiesproeier meteen benzine inspuiten, en dat hoor je. Zo kan je even checken of er wel bezine in de vlotterkamer zit.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

oei oei oei , dat belooft wat die van mij staat al 3 jaar stil . ik ben er eigenlijk ook wel bang voor dat ie het niet gaat doen .
limburgio

hallo

kzal straks eens proberen of dat werkt, kan dat ook een probleempje geven door die sproeier van 135? is deze te groot?
Matijs
Contacteer:

Is wel aan de ruime kant, maar hij moet er mee kunnen lopen, en starten zeker. Goed mogelijk dat je hem verzuipt zodra je het gas intrapt, maar dat zie je dan wel weer :wink:
Plaats reactie