Weet iemand misschien of het mogelijk is om een Dvd-speler voor in de auto om te bouwen zodat je ook gekopieerde dvd's en vcd's etc. kan afspelen?????
Groeten Stephan.
DVD-speler ombouwen!!!!!
heb je een merk en een type?.....is wel handig! 

-
Ja die heb ikjean-paul schreef:heb je een merk en een type?.....is wel handig!

deze dus:
[img]http://193.121.210.231/JvcCons/products ... kv-dv7.jpg[/img]
ik denk dat ie wel gekopieerde dvd's ken lezen.......anders ff jvc bellen[/url]
[img]http://193.121.210.231/JvcCons/products ... kv-dv7.jpg[/img]
ik denk dat ie wel gekopieerde dvd's ken lezen.......anders ff jvc bellen[/url]
Laatst gewijzigd door jean-paul op zo 23 mar 2003 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
link = no such product 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
We hebben hem vanavond al getest, maar gekopieerde dvd's pakt ie niet, vcd's ook niet en ook geen mp3 cd's.jean-paul schreef:deze dus:
ProductDetail.php?ProductID=KV-DV7&Country=Nld&Lang=Nl
het staat er niet bij maar ik denk dat hij standaard al gekopieerde dvd's leest.v-cd standaard al
-
Link doet het idd niet, maar hij is zilver kleurig.jean-paul schreef:deze dus:
ProductDetail.php?ProductID=KV-DV7&Country=Nld&Lang=Nl
het staat er niet bij maar ik denk dat hij standaard al gekopieerde dvd's leest.v-cd standaard al
nu wel....hij moet wel vcd standaard kunnen lezen.
-
Ja dan moeten we maar bij hun informeren, maar kan je die dvd spelers niet ombouwen net zoals een playstation zodat je gekopieerde cd's kan afspelen. Want hij is nu blijkbaar beveiligd tegen gekopieerde cd's/dvd's.
alles is mogelijk,maar bel ff want dan weet je het zeker Tel: 071-5324787 dit is de reparatiedienst van jvc en dat bedrijf heet esn.*Stephan_RSI* schreef:Ja dan moeten we maar bij hun informeren, maar kan je die dvd spelers niet ombouwen net zoals een playstation zodat je gekopieerde cd's kan afspelen. Want hij is nu blijkbaar beveiligd tegen gekopieerde cd's/dvd's.
-
Ok bedankt voor de info.jean-paul schreef:alles is mogelijk,maar bel ff want dan weet je het zeker Tel: 071-5324787 dit is de reparatiedienst van jvc en dat bedrijf heet esn.*Stephan_RSI* schreef:Ja dan moeten we maar bij hun informeren, maar kan je die dvd spelers niet ombouwen net zoals een playstation zodat je gekopieerde cd's kan afspelen. Want hij is nu blijkbaar beveiligd tegen gekopieerde cd's/dvd's.