en nu heb ik een aantal vragen. het is een Ph1 uit 86.
welke controle lampjes gaan er normaal branden als je het contact aan zet? Bij mij alleen de accu... verder doen ook enkele lampjes op het dashboard het niet (knoppen van de achterruitverwarming en mistachterlicht) . binnenverlichting, lampje in de asbak en mistlampen voor doen het ook niet.De lampjes zelf zijn wel goed
alle zekeringen in m'n zekeringenkastje die er zitten zijn goed. onder het dashboard ebn ik met het aansluiten van de radio wel een aantal losse stekkers in de buurt van het zekeringenkastje tegen: misschien vorbereidingen voor electr. ramenn en dergelijke?
misschien heeft iemand een schema van alle bedradingen zodat ik het een en ander kan checken?
verder start de auto niet altijd goed: de motor slaat wel meteen aan maar ook even snel weer af

Verder ben ik tot nu toe erg blij dat ik eindelijk in m'n droomauto'tje rond kan karren ook al zit 't voor geen meter en zijn er nog genoeg dingen te verbeteren. Allereerst een ph2 middenconsole zodat ik weer wat ruimte heb voor extra metertjes: zoals turbodruk, olietemp. en ampere. welke meters zijn goed?
Dit lijkt me voorlopig wel weer FF voldoende.. Alvast bedankt en gegroet, Allart