Ik doe het ff via dit forum.
Ik heb vandaag bij Brezan een tussenpijp van een 1.2 gehaald, maar ik heb het idee dat ik niet het juiste heb voor een goede sound.
Ik kwam er net achter dat een gaat om een voor-en tussenpijp, jongens is dit juist? Anders moet ik heb gaan ruilen, of naar een ander.
Groeten
[Clio16V]Tussenpijp
-
- Moderator
- Car: Megane
dit is neem ik aan voor een clio.
Ik heb het zelfde een einddemper tussenpijp van 1.2 en dan kat.
Ik moet ook eerlijk zijn ik had ook een harde sound verwacht
Ik heb het zelfde een einddemper tussenpijp van 1.2 en dan kat.
Ik moet ook eerlijk zijn ik had ook een harde sound verwacht

Het staat er een beetje knullig.
Het gaat om een Clio 16V.
Ik wil voor een beetje extra donkere sound en tussenpijp van een Clio 1.2 monteren, maar nu heb ik van Brezan een pijp gekregen die: een voor-en tussenpijp heet. Mijn vraag: heb ik nu de goede.
ik heb zelf het idee van niet, deze is van voor de kat en volgens mij moet ik hebben van NA de kat, is dit juist?
Het gaat om een Clio 16V.
Ik wil voor een beetje extra donkere sound en tussenpijp van een Clio 1.2 monteren, maar nu heb ik van Brezan een pijp gekregen die: een voor-en tussenpijp heet. Mijn vraag: heb ik nu de goede.
ik heb zelf het idee van niet, deze is van voor de kat en volgens mij moet ik hebben van NA de kat, is dit juist?
je hebt ze van na de kat en voor de kat. ik neem aan met voor de kat dat de kat ook weg is, dus zullen de muizen op tafel dansen en je pijp een flinke brul geven.
issie van na de kat is het geluid niet voor de poes, maar verwacht er geen wereldwonderen van.
issie van na de kat is het geluid niet voor de poes, maar verwacht er geen wereldwonderen van.

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Een echte dempervervanger is ook maar een buis
Ik heb een middendemper vervanger van Sebring(die ik aan de kat vast heb gezet) Maar dit geeft ook niet zo heeeel veel extra geluid. Wel wat hoor.

Remember te days that motorracing was dangerous, and sex was safe....
###16vee oléé oléé!!!###
###16vee oléé oléé!!!###
Het gedeelte wat je zou moeten hebben ziet er als volgt uit.
aan de ene kant een flens met 2 gaten, vanaf de flens een recht stuk, dan een bocht 90 gr, weer een recht stuk met aan het einde een soort bolling.
Wat jij je dus?
aan de ene kant een flens met 2 gaten, vanaf de flens een recht stuk, dan een bocht 90 gr, weer een recht stuk met aan het einde een soort bolling.
Wat jij je dus?
-
- Contacteer:
als jij dus na de kat ook nog een demper hebt wordt het geluid nog steeds gedempt
je moet het zo zien dat je een systeem heb dat bestaat uit 2 dempers en een katalysator
als je onder de auto staat ziet je als volgt vanaf de moter komt je vorpijp die gaat over in je katalysator dan krijg je voor de achterbrug de midden demper die over gaat naar de achterdemper.
voor het vervangen van de kat. is er een bepaalde pijp (denk er om dat voor de apk de kat. verplicht is), en voor het vervangen van de midden demper is er een pijp .
kat. vervangen is voor vermogens winst,
middendemper vervangen voor geluids vermeerdering.
de midden demper dempt oa de plofjes bij gas terug
nou succes
je moet het zo zien dat je een systeem heb dat bestaat uit 2 dempers en een katalysator
als je onder de auto staat ziet je als volgt vanaf de moter komt je vorpijp die gaat over in je katalysator dan krijg je voor de achterbrug de midden demper die over gaat naar de achterdemper.
voor het vervangen van de kat. is er een bepaalde pijp (denk er om dat voor de apk de kat. verplicht is), en voor het vervangen van de midden demper is er een pijp .
kat. vervangen is voor vermogens winst,
middendemper vervangen voor geluids vermeerdering.
de midden demper dempt oa de plofjes bij gas terug
nou succes
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Dit heb ik dus. Joepie, ik dacht aan de beschrijving op de bon te zien dat ik iets anders heb, maar dat is niet zo. Ik dacht in 1ste instantie dat die 90 graden ervoor was om van je spruitstuk naar beneden te gaan maar ik zag dus dat mijn einddemper (sebring) ook een hoek maakte. Nu word mij al meer duidelijk. Jongens bedankt voor de replies en binnenkort ga ik VROEM !!!! hahaMickael schreef:Het gedeelte wat je zou moeten hebben ziet er als volgt uit.
Wat jij je dus?

Groeten Laurens