Na veel elende met mijn safrane was ik deze helemaal beu!! eleke keer ging er wel weer wat kapot had het eene gerepareed gaat het andere verot. Dan toch maar op zoek naar een andere auto mijn keuze viel gelijk al op de clio wiliams. Heb in tilburg een gevonden met zeer wijnig roest alleen klijn plekje op de linker achterscherm verder helemaal 100% heb hem gisteren opgehaald en ik kom er zeker mee naar de meeting de 16e
Ik geloof dat Tom al eens naar deze auto is wezen kijken. Waarom hij 'm toen niet genomen heeft durf ik niet te zeggen... Maar dat komt nog wel, denk ik!
In ieder geval: heel veel plezier ermee, enneh... Zet 'm maar naast de mijne zondag!
idd is mij verteld door die verkoper daar dat er iemand van een club is wezen kijken. voor die willi en is niet door gegaan om dat hij te wijnig trug kreeg voor zijn eigen auto. dat is wat ik te horen gekregen heb
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
Gefeliciteerd Maarten, Idd een nette auto. Hij stond bij innospares in Tilburg, ik ben daar ook wezen kijken toen ik op zoek was maar heb uiteindelijk een andere gekocht. De roest is idd minder (dat was mijn grootste min punt, nu heb ik er een zonder roest). Op het moment zijn zijn het overiges nog alleen een of twee blaasjes die wel meevallen. verder is het een duitse auto met papieren. Verder zag toen alles er zeer netjes uit, ik vond alleen dat ie een beetje vreemde roest had onder de kap aan de voorzijde.
Ik wil zondag nog wel even kijken hoe die er nu bij staat, ben wel benieuwd.
canonballman schreef:Maar die autohandelaars zijn ALTIJD aardige kerels!
Daar ben ik het ZEKER niet mee eens. Er lopen genoeg kwallen tussen
Als ze je een auto gaan verkopen, niks aan de hand. De kunst is er doorheen te prikken en kritisch naar de auto te blijven kijken, iets dat ook al niet meevalt als er lekkere auto staat te glimmen.
het scheeld ik ben zelf monteur dus heb wel een redeleke kijk op auto's. en die verkoop praatjes zijn me algemeen wel bekend. heb deze clio uitvoerig gecontroleerd. zelfs op de brug gehad en een goede test rit gereden en alles werkt 100% naar behoren. allen die roest was bij mij ook een min puntje maar dit laat ik zeker niet zitten. heb al een goed adresje gevonden die dit voor mij voor een leuk prijsje goed kan weg werken
sur5all schreef:Waar is dat adres waar je het roest weg laat werken.
Ik moet dat ook nodig doen bij m'n 5 en ben druk op zoek naar een goed adres !!
Helaas is het plekje bij mij nog niet bewerkt die kerel die ik gevonden had bleek er helemaal geen zin in te hebben hij zij dat hij er al veelste veel tijd in stak om zukleke gevallen op te lappen
dus ik ben het op mijn werk bezig om het via een schade bedrijf te doen krijg ik nog korting ook
ik heb hier ook nog foto's van een projeckt van gilles
hij had al een tijdje last van erg vaag stuuren
blijkt nou dat de fusee kogels meer als 2 mm speling te hebben
Apk afkeur is al 1 mm speling dus tijd om deze te vervangen