Wie o wie kan mij hellepe?
inderdaad ja....daar moet je wel voor oppassenjeroen.k schreef:843 kilo idd, 960 is veels te veel, klopt de rest van de papieren wel? Denk dat je dit sowieso ff na moet vragen bij RDW. Je betaald anders teveel wegenbelasting!
Voor de verzekering maakt het echt niks uit. Die hebben die standaard waarden in hun systeem staan en houden die waarden dan ook aan. Niks aan de hand.GTT__Geert schreef:dus ik kan aan de verzekering rustig opgeven dat mijn auto 850 kilo is??
Dan laat ik dat binnenkort wel wegen.. :-*
En DAT is dus 830 kg.Tom schreef:Je moet hem dus gewoon onder DAT gewicht verzekeren en DAT zou ook op je kenteken papieren moeten staan.
Heb van een bij verzekeringskantoorwerkend persoon hier op het forum (weet niet meer wie) gehoord dat juist bij oudere auto's het gewicht meer rol speelt dan nieuwwaarde. Dit omdat het gewicht wel mede bepalend is voor de hoeveelheid schade aan je voorganger!Mrtn schreef:Verzekering gaat niet uit van gewicht, maar van type, merk, postcode vd verzekerde. De nieuwwaarde van de auto dus
Matijs schreef:En DAT is dus 830 kg.Tom schreef:Je moet hem dus gewoon onder DAT gewicht verzekeren en DAT zou ook op je kenteken papieren moeten staan.
Kentekenbewijs Deel I schreef:merk
RENAULT
type
5 GT TURBO COUPE
massa ledig voertuig
829 kg.