Ik heb een vraagje. Ik heb een intercooler willen kopen voor onder de bumper van een golf (jaja ben een vriend aan't helpen). Nu hadden we ergens gevraagd en die had iets, een mooie langwerpige van een mercedes E220 geloof ik.
Nu hangt er een kaartje aan, en daar staat op 'oliekoeler' . De aansluitingen zijn wel zeker 6 cm in doorsnee, voor dikke slangen. Is dit nu wel een intercooler of een oliekoeler, want naar mijn idee doet dat ding het prima als intercooler.
Iemand die wat duidelijke verschillen weet?
Oliekoeler/intercooler
komt het van een cruiseschip af ? want dan zou het een oliekoeler kunnen zijn .....
there is no spoon.
Gelukkig..
Hij heeft een stuk of 8 kanalen over de gehele lengte, meer 'balken' van 1 cm bij 8 cm bij euh zeg es 60 cm. Daartussen zitten koelribben.
Dus het zal waarschijnlijk gewoon een intercooler zijn? Hier zeiden ze idd ook dat een oliekoeler ook niet zo'n grote kanalen heeft
Hij heeft een stuk of 8 kanalen over de gehele lengte, meer 'balken' van 1 cm bij 8 cm bij euh zeg es 60 cm. Daartussen zitten koelribben.
Dus het zal waarschijnlijk gewoon een intercooler zijn? Hier zeiden ze idd ook dat een oliekoeler ook niet zo'n grote kanalen heeft

moet wel een intercooler zijn ja
oliekoeler is een hele andere (schroef) aansluiting en zekler niet zo groot, zelfs niet bij een renault magnum
oliekoeler is een hele andere (schroef) aansluiting en zekler niet zo groot, zelfs niet bij een renault magnum
there is no spoon.
Foto's
S
nder

S
Aah ik weet genoeg hoor! Ga er niet extra foto's van maken
Hij is wel groooooot en stoer hehe...