[Clio16V]Wel open, maar niet meer dicht? :(

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Jeroen-16v

Ik heb een probleem met mijn centrale deurvergrendeling Van mijn clio 1.8 16v.
Ik kan de portieren wel open maken met de ab. in de sleutel maar niet meer dicht :(
Heeft een van jullie hier ook al eens mee te maken gehad?? En wat zou het probleem kunnen zijn. Ik hoor wel een "klik" als ik op het knopje druk om hem dicht te doen, maar dat weigert hij gewoon :(
(dwarse aap :lol: )
red_Turbo

als je in de auto zit en dan open en dicht doet.

doet ie het dan wel? dit had ik ook en heb toen de ontvanger er uitgehaald en stekkertje er weer goed opgedrukt. en nieuw batterijtje in a.b.

succes.
Pieter
Contacteer:

Dat zijn overigens echt dingen waar je in de zomer helemaal geen last van hebt...
Serge1916V

Klopt ja, mijn rechterdeur motortje is volgens mij ook gaar, nu begint hij het soms weer te doen als het warmer weer is :)
ff een keertje naar de sloop....
Mrtn
Car: R5GTT

Serge1916V schreef:Klopt ja, mijn rechterdeur motortje is volgens mij ook gaar, nu begint hij het soms weer te doen als het warmer weer is :)
ff een keertje naar de sloop....
Gaat je slot niet gewoon te stroef, dat het motortje het niet aankan??
Mrtn = Maarten
Serge1916V

Het motortje gaat gewoon te stroef maar meestal dan doet ie het ook gewoon niet, dan hoor je dus ook geen tik, ik heb al die stekkertjes al ingespoten met contactspray en alles goed gemaakt maar het rechterdeur motortje is gewoon gaar. Van de bestuurders kant doet ie het goed!!! :)

Dus ik ben bang dat ik naar de sloop moet.....
mark -19- 16v

gek he dat bij de meeste het passagiers motortje kapot gaat.

ook ik heb er last van gehad heb een nieuwe erop gezet van een safrane is hetzelfde wel een gepeil om alles goed vast te zetten maar is uit eindelijk gelukt bij -5 maar spuit je slot is in met wd40 en ook het mechanisme in de deur dit helpt echt.

na vervangen van mijn motortje ging het nog steeds niet lekekr heb toen het sleutelgat ingespoten een paar keer en het mechanisme en nu gaat hij lekekr vlot open en dicht

suc6
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
red_Turbo

denk dat ik ook maar is even de deur maar is moet vol spuiten want die van mij begint soms ook weer te tikken.
Jeroen-16v

Opgelost :D
FF de unit eruit, bleek dat er zo'n metaal strippie van de stekker geen kontakt maakte :(
Dus ff de schroevedraaier ertussen en hij werkt weer :D
Thanx voor de reacties btw :wink:
Plaats reactie