Op mijn 5 zit centrale vergrendeling!
Als ik de deur aan de bestuurderskant op slot doe gaat het knopje aan de andere kant ook naar beneden, maar gaat hij alleen niet op slot! Als ik de deur aan de bijrijderskant op slot doe heb ik hetzelfde!
Ik snap d'r dus ff helemaal nix meer van?? weet iemand wat dit kan zijn????
[R5GTE] Centrale vergrendeling
Ik heb ook zoiets gehad. Waarschijnlijk kun je het knopje ondanks dat ie dicht lijkt toch nog wat verder naar beneden drukken.
Dus kan je motortje om de een of andere reden niet genoeg kracht uitoefenen om je deur te vergrendelen. Misschien dat de motortjes aan vervanging toe zijn.
Dus kan je motortje om de een of andere reden niet genoeg kracht uitoefenen om je deur te vergrendelen. Misschien dat de motortjes aan vervanging toe zijn.
Als het knopje naar beneden gaat, drukt ie een palletje op het slot om, zodat de deur op slot gaat. Dat palletje is waarschijnlijk losgeschoten. Als de deurpanelen eraf zijn ken je er al bij en misschien met een scheve nek naar binnen kijken
of anders voelen.
Ik durf op de gekochte onderdelen te wedden dat dit het is
Good luck

Ik durf op de gekochte onderdelen te wedden dat dit het is
Good luck

Mrtn = Maarten
Of de boel even lekker smeren 
Gaat ie wel dicht als je gewoon van binnenuit het knoppie omlaag drukt?
En anders moet je even het deurpaneel en je slothendel eraf trekken, moet je sowieso wel, van buiten kan je het tochnie fixxen....

Gaat ie wel dicht als je gewoon van binnenuit het knoppie omlaag drukt?
En anders moet je even het deurpaneel en je slothendel eraf trekken, moet je sowieso wel, van buiten kan je het tochnie fixxen....
-
- Moderator
- Car: MB
als je van binnen drukt gaat ie meestal verder dicht !!! Smeer het dus idd eens en doe hem een (groot) aantal keren open en dicht van binnenuit. Als het aan het smeren lag dan is dat op dat moment opgelost
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams