Ground Zero

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Jimbo

Mijn keuze is gevallen op een Ground Zero versterker. de 5125x een 5 kanaalsversterker.

Weet iemand een adresje waar die dingen voor een leuke prijs weg te halen zijn of zijn de prijzen door de dealer vastgelegd? Bij de Autoshops waar ik heb gekeken kost ie overal 499 en in duitsland overal 449.
Mrtn
Car: R5GTT

Ze bedenken ook de gekste namen voor die troep, dat kan je beter niet kopen, want het is alles behalve muziek wat daar klinkt :lol:
Mrtn = Maarten
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

Nou het schijnt juist nog al mee te vallen
ze hebben leuke spullen
en een jongen die ik ken werkt bij zo een auto store en die heeft nog niks vreemds meegemaakt met het spul
het is best ok
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
PATRICK-CLIO

Hallo,

Misschien kunnen ze je helpen bij caradio zit in heerhugowaard (NH) Ze hebben wel wat gz, jongen had me een zware woofer laten horen, hele tent trilde :p

http://www.caradio.nl

De versterker die je zoekt staat niet op de site maar misschien heeft ie um wel.

Suc8
Tom
Moderator
Car: MB

muziek moet je ook niet in een tent luisteren :p
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
martin rs

leuke tent wel!! is ie veel goedkoper dan andere????
peter5GTTurbo
Contacteer:

Je kan beter niet 1 versterker voor 5 kanalen nemen.
Het kanaal voor je woofer zal al het vermogen wegtrekken van de andere kanalen.
Je kan beter 2 versterkers nemen, 1 voor je compo en rear en een monoblock of een brugbare 2 kanaals voor je woofer.
Met GZ kun je dan een hele leuke combi maken.
De 2350X voor je woofer(s) en de 4150X voor je compo.
Qua prijs ga je iets duurder maar je geluidskwaliteit gaat ook omhoog.
peter5GTTurbo
Contacteer:

BTW ground zero is nu nog vrij goedkoop omdat het nog geen naam heeft als jbl of rockford.
Maar de kwaliteit is stukken beter dan Jbl en misschien ook wel beter als rockford.
In de duitse audio bladen staat het merk heel hoog aangeschreven.
PATRICK-CLIO

Caradio is zeker wel goedkoper. Ik was naar de mediamarkt gegaan in amsterdam (bij de arena) daar kosten mijn instalatie 750 euro ongeveer. Ik dacht :-* Dus ik weer op het internet kijken (marktplaats.nl) en zo kwam ik bij Caradio, voor de zelfde spullen 620 euro. Dat vin ik vrij veel schelen.

Maarja ik lui. Dus ik in de buurt van arena en ik zeg ik heb een offerte gehad van caradio dat 150 euro minder is. Dus kreeg ik een offerte bij de media markt voor 590 euro. Ik dacht hmmz gaat dat zo makkelijk. En ja k ben nog student (wel veel werkend), dus ik rustig aan doen met me geld. Ik bel caradio ik heb een offerte bij de mediamarkt van 570 euro (20 eurotje cheaper 8) Ik kreeg het dus voor 550 euro allemaal mee. Normaal durf ik niet aftedingen als ik in een winkel sta of als ik contact heb met een winkel. Maar van 720 naar 550 vind ik erg veel.
peter5GTTurbo
Contacteer:

Ik heb zelf ook wel wat afgedingt.
Maar als ik wist dat die zo laag zou gaan dan was ik nog wel ff doorgegaan. :)
PATRICK-CLIO

Volgens mij was hij er wel naar van. Maarja ik had die offerte van mediamark al. Hij had ook niet meteen ja gezegt, eerste instantie was het nee en hij had me later gebelt.

Wat had je allemaal bij hem gekocht? Hij heeft best veel. Me intresse in audio is zeer groot 8)

Groet,

Patrick
Plaats reactie