clio 16v ruilhandel ,dus zonder kosten

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

hoi, ik heb 2 clio 16v mistlampen in het geel.de rest van de verlichting is gewoon wit licht.nou hoop ik dat er iemand is die zegt heeeee dat heb ik precies andersom :) .misschien kunnen we ze dan ruilen; ik de witte mistlampen;jij de gele mistlampen.als er iemand geintresseerd is om te ruilen dan hoor ik dat natuurlijk graag :wink:.......mastino
mark -19- 16v

:lol:
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Marcel (mlg)
Contacteer:

Volgens mij heeft iedere clio rijder wel een set GELE mistlampen over . :lol:
Christian

haha ja maar als ikd at zou doen heb ik 2 gele lampen en 2 witte na de ruil he :lol:
Anonymous

:lol: :lol: :lol: oh ok nou ja ik dacht ik kan het toch proberen :D , misschien was er iemand die dat geel heel mooi vond :) was een mooie ruil geweest toch of niet dan :D :D .........mastino
Patrick L.

zijn die gele mistlampen van jouw hagelnieuw?
Anonymous

nou laat ik het zo zeggen, ze zitten nu in mijn voorbumper. dus ze zijn niet nieuw uit de doos of zo.
ze zien er voorderest nog perfect uit hoor :)

zie je wel gasten , er zijn zeker nog mensen die dat geel wel mooi vinden, alleen wil ik er toevallig een wit geheel van maken :wink: ......mastino
Patrick L.

hehehe, ja ik heb liever alles geel eigenlijk, ik ben per toeval een splinternieuwe witte mistlampen gekomen en wil ze eventueel wel ruilen voor gele, als die ook nieuw zijn.
Anonymous

Patrick L. schreef:hehehe, ja ik heb liever alles geel eigenlijk, ik ben per toeval een splinternieuwe witte mistlampen gekomen en wil ze eventueel wel ruilen voor gele, als die ook nieuw zijn.
ik zal even naar buiten lopen om te kijken of ze echt helemaal perfect zijn :lol: ik ben over 5 minuten weer terug ok :wink: .....mastino
Anonymous

nou ik heb ze even aan een onderzoek onderworpen en ik moet zeggen dat ze er nog perfect uit zien. mijn clio 16v is bruut verlaagd en een steentje hier en daar vangt hij natuurlijk op met die voorbumper, dus op een van de twee lampen zit een klein pitje maar niet noemenswaardig. maar goed als je echt spiksplinter nieuwe zoekt dus echt uit de doos, dan komen we niet tot elkaar ben ik bang voor. als je zegt een klein pitje vind ik niet erg dan komen we er wel uit denk ik :wink: maar die lampen van jou zijn die echt helemaal nieuw uit de doos of zijn die ook al gebruikt geweest. laat het me even weten dan kunnen we misschien wat afspreken.

...........mastino
Patrick L.

Sorry... :wink:
Anonymous

geen enkel probleem hoor :wink: . nou jongens als er iemand gebruikte witte mistlampen wil ruilen tegen gebruikte gele mistlampen, laat het mij dan even weten :) ........mastino
Plaats reactie