[Clio 16v] Type voorwiellager

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
mdmx

Ik kreeg te horen dat ze bij Koren autoparts 2 typen hebben voor mijn voorwiellagers, ze hadden het over maten 35-65-35 of 37-72-37. Clio is uit 93, weet iemand hiermee welk type erin zit?
Zit hier uberhoubt verschil in bij de 16v's, waarom?
Heeft dit met de Ph1 en 2 te maken?

Berg vragen, met mischien wel antwoorden binnekort?!

prijzen vielen best mee trouwens, 69 eur en 50 eur ex.
illuminator

mijn clio 16V is ook uit 93. het blijkt dat als er abs op zit er een ander wiellager wordt gebruikt. waarom kan ik je niet vertellen. Ik heb het type zonder ABS. weet alleen niet welke maat dat was. Als je zegt met of zonder ABS moeten ze volgens mij wel weten welk type je moet hebben. Tenminste ik heb toen wel de juiste gekregen.
Haas
Car: Megane RS

illuminator schreef:mijn clio 16V is ook uit 93. het blijkt dat als er abs op zit er een ander wiellager wordt gebruikt. waarom kan ik je niet vertellen. Ik heb het type zonder ABS. weet alleen niet welke maat dat was. Als je zegt met of zonder ABS moeten ze volgens mij wel weten welk type je moet hebben. Tenminste ik heb toen wel de juiste gekregen.
heeft te maken met de abs sensor van het wiel..die heeft ook ruimte nodig :D
mdmx

kijk!!! netwaknodig had, kheb wel abs namelijk!

tnx heren!
mdmx

zoooooo, 6.5 uur twee maal nieuwe lagertjes, gegons weg!! gelukkig, bier drinken!!!

kort samengevat!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Proost! :D
Plaats reactie