Twingo Opvrolijken
Ik heb dus een groene twingo comfort en wil die een beetje opvrolijken. Heeft iemand een idee??

Witte of smokey knipperlichten aan de voorkant en de achterkant in plaats van die oranje.
Booskijkertjes zijn er in erg veel soorten te koop.
Nummerplaten met opgelegde letters in combinatie met een Renault Tuning Club nummerplaathouder, spoiler, bumpers in kleur, verlagen, uitlaatje.
Ga zo maar door..
Booskijkertjes zijn er in erg veel soorten te koop.
Nummerplaten met opgelegde letters in combinatie met een Renault Tuning Club nummerplaathouder, spoiler, bumpers in kleur, verlagen, uitlaatje.
Ga zo maar door..
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Je kunt hem een mop vertellen!GreenTwingo schreef:Ik heb dus een groene twingo comfort en wil die een beetje opvrolijken. Heeft iemand een idee??

Voor een twingo vindt ik het zelf heel mooi om hem redelijk ver te verlagen, dikke 13 of 14 inch velgen. een een dubbele eindpijp. Booskijkers vindt ik zelf niet zo mooi bij de twingo. Tenzij het gelaste zijn, maar ja...
tis jouw twingo, dr is zat voor te krijgen, dus kijk eens wat jou mooi lijkt.
Als het een 1.2 is is er ook een turbokit voor!

-
Verlagen !
Bij een twingo vind ik het optische effect van verlagen veel groter dan bijv bij een clio...
Bij een twingo vind ik het optische effect van verlagen veel groter dan bijv bij een clio...
Eigenlijk zijn 2 dingen al voldoende voor een mooie Twingo: kleine, brede velgen en LAAAG! 
Verder zijn de normale dingen altijd mooi: bumpers in carrosserie-kleur, sportuitlaatje en een klein spoilertje. Je kunt het natuurlijk zo extreem maken als je zelf wilt.

Verder zijn de normale dingen altijd mooi: bumpers in carrosserie-kleur, sportuitlaatje en een klein spoilertje. Je kunt het natuurlijk zo extreem maken als je zelf wilt.
SK maakte ene turbokit voor de 8-klepper, Elia maakte een mechanische compressor-kit voor die motor. die laatste werkte het beste trouwens, maar is niet meer te leveren (en kostte 9000 piek)
voor de nieuwere types motor (eind 1996 en verder) zijn spagettispruitstukken en chips te krijgen (supersprint o.a. ) waar wel wat resultaat mee te halen is.
Persoonlijk vind ik bumpers in kleur inderdaad een ust, er zijn mooie skirts te krijgen, waarbij vooral die van mcracing (frankrijk) er positief uitspringen in mijn smaak. verder zijn er zat kleine dingen te vinden , witte, groene, blauwe of smokey knippers natuurlijk, maar ook witte of zwarte achterlichten, dakspoilertjes, mistlichten, luchthappertje voor de motorkap (waar nu die drie kleintjes zitten)_ of gewoon gaas er in....
het interieur knapt lekker op door het middenconsole bij je verwarmingsknoppen en asbak in de carroseriekleur te zetten (had ik in onze oude paarse) en er zijn ook leuke gimmende randjes voor de pookhoes met een leren pookhoesje te krijgen.
iets extremer: de stoelen van een clio 16V schijnen goed te monteren te zijn in een twingo ....
voor de nieuwere types motor (eind 1996 en verder) zijn spagettispruitstukken en chips te krijgen (supersprint o.a. ) waar wel wat resultaat mee te halen is.
Persoonlijk vind ik bumpers in kleur inderdaad een ust, er zijn mooie skirts te krijgen, waarbij vooral die van mcracing (frankrijk) er positief uitspringen in mijn smaak. verder zijn er zat kleine dingen te vinden , witte, groene, blauwe of smokey knippers natuurlijk, maar ook witte of zwarte achterlichten, dakspoilertjes, mistlichten, luchthappertje voor de motorkap (waar nu die drie kleintjes zitten)_ of gewoon gaas er in....
het interieur knapt lekker op door het middenconsole bij je verwarmingsknoppen en asbak in de carroseriekleur te zetten (had ik in onze oude paarse) en er zijn ook leuke gimmende randjes voor de pookhoes met een leren pookhoesje te krijgen.
iets extremer: de stoelen van een clio 16V schijnen goed te monteren te zijn in een twingo ....
there is no spoon.
ben je op de auto RAI geweest?
en heb je die volkswagen polo gezien?
Die stond in de speelplaats voor kinderen ze mochten heb helemaal onder krijten het zag er wel vrolijk uit.
Kun je ook met je twingo doen hahaha
alleen een beetje zonde van de lak...
en heb je die volkswagen polo gezien?
Die stond in de speelplaats voor kinderen ze mochten heb helemaal onder krijten het zag er wel vrolijk uit.
Kun je ook met je twingo doen hahaha

alleen een beetje zonde van de lak...
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Twingo is standaard al vrolijk zat man!
Hoef je echt niets meer aan te doen.
Misschien van die grote nepwimpers op de koplampen.
OF de luchtinlaat aan de voorkant bewerken tot een grote lachende mond!
Of voor ECHT veel vrolijkheid....LACHGAS INJECTIE!

Hoef je echt niets meer aan te doen.
Misschien van die grote nepwimpers op de koplampen.
OF de luchtinlaat aan de voorkant bewerken tot een grote lachende mond!
Of voor ECHT veel vrolijkheid....LACHGAS INJECTIE!

-
SK-tuning in duitsland verkoopt turbokitjes voor de twingo. De kosten zijn alleen 2500 euro incl. montage.
[img]http://www.sk-tuning.de/web/shop/images ... turbo1.jpg[/img]
valt op zich best mee toch?? Ja, oke, is veel geld, maar dan heb je ook wat.twingoturbo schreef:SK-tuning in duitsland verkoopt turbokitjes voor de twingo. De kosten zijn alleen 2500 euro incl. montage.
Wat zou dat wat betreft vermogen/koppel opleveren tov gewoon? Weet je dat??
net iets minder dan een GTT dus....lijkt me best hoog toch of niet??
-
Ik heb 130pk, en kan je vertellen dat 't alleen maar super is.
-
- Über-Spammer

cool man.
Ze zullen wel vaak opkijken

-
Deze kit komt uit op iets van 80 pk. Dus valt best wel mee. Standaard heeft n twingo 1.2 8v 54pk. Je zal 't iig wel merken.jeroen.k schreef:Valt op zich wel mee ja. Heb ze duurder gezien!Dacht dat je op iets van 110 pk kwam ofzo?
-
Is prima jonge. Ik hoop alleen dat ie af is, want hij ligt nu uit elkaar.Merijn schreef:Wou je zeggen dat dat niet gevaarlijk is dan!?Tom schreef:zo veel kleiner is het niet als een 5 hoor
Ik zou het graag een keer willen meemaken, TwingoTurbo!16 Maart, Utrecht?
Heb wel eens een wit exemplaar gezien met aftermarket turboset. Vlotter als een normale twingo, presteert voelbaar beter. Alleen is het een niet echt geweldig systeem qua ontwikkeling. De aan en afvoer van olie voor de turbo zijn in mijn ogen een zwak punt. En icm standaard onderstel en bandenmaat werkelijk levensgevaarlijk
Het is alleen voor een Twingo met C3G motor en de motor levert dan 59kW/80pk en 120Nm. Niet echt denderende waarden maar stukken beter als origineel. Maar het is net zoveel als een 1.4SPI motor uit een Clio. Dus voor 2500,- zijn er zal alternatieven te voorzinnen.
Hang er dan aub een C1J in met de nodige GTT chassis en rem onderdelen ! Zoals enkelen met goed gevolg hebben bewezen.

Het is alleen voor een Twingo met C3G motor en de motor levert dan 59kW/80pk en 120Nm. Niet echt denderende waarden maar stukken beter als origineel. Maar het is net zoveel als een 1.4SPI motor uit een Clio. Dus voor 2500,- zijn er zal alternatieven te voorzinnen.
Hang er dan aub een C1J in met de nodige GTT chassis en rem onderdelen ! Zoals enkelen met goed gevolg hebben bewezen.
Laatst gewijzigd door speedline op di 18 feb 2003 14:54, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Merijn schreef:Hmm... Hulp nodig?
Als jij kunt stofferen?!

hmmz ik denk dat ik zowiezo mijn voorbumper ind e kleur laar spuiten . dat is wel mooi.
Ik ga hem niet helemaal op fokken. het ziet er niet uit een vet snel uiterlijk maar je word er door iedereen uitgetrokken. Ik bedoelde gewoon van die kleine dingetjes dat als je hem ziet dat je zegt Ja er is iets met die twingo maar ik weet niet wat...
dus ook die knipperlichten. ga ik ook wel ff doen.
\Weet iemand alleen waar ik dat kan doen in de omgeving almere
Ik ga hem niet helemaal op fokken. het ziet er niet uit een vet snel uiterlijk maar je word er door iedereen uitgetrokken. Ik bedoelde gewoon van die kleine dingetjes dat als je hem ziet dat je zegt Ja er is iets met die twingo maar ik weet niet wat...
dus ook die knipperlichten. ga ik ook wel ff doen.
\Weet iemand alleen waar ik dat kan doen in de omgeving almere
Bumpers laten spuiten kun je op elke hoek van de straat tegenwoordig laten doen. Maar aan te raden is dat je het bij een gerenomeerd spuitbedrijf laat doen.
Voor de witte knippers kan je volgens mij gewoon terecht bij Renault, want er zijn ook Twingo's die standaard geleverd zijn met 'witte' knipperlichten. Ik ben zelf een beetje anti-imitatie, wat dat betreft.
Echter, ik heb absoluut geen ervaring met Twingo's!
Voor de witte knippers kan je volgens mij gewoon terecht bij Renault, want er zijn ook Twingo's die standaard geleverd zijn met 'witte' knipperlichten. Ik ben zelf een beetje anti-imitatie, wat dat betreft.
Echter, ik heb absoluut geen ervaring met Twingo's!

die knippers (voor) zijn het goedkoopst bij een reguliere imitatie-delen handel zoals autoparts in hoofddorp bijvoorbeeld. bij autostyle handels kan je ze natuurlijk ook bestellen, maar zijn ze meestal wel wat duurder.
de zijknippers zijn gelijk bij de twingo, clio en laguna dus die kan je echt overal vinden inclusief de sloop als je geluk hebt.
de zijknippers zijn gelijk bij de twingo, clio en laguna dus die kan je echt overal vinden inclusief de sloop als je geluk hebt.
there is no spoon.
-
Witte knipperlichten zijn dus niet bij Renault verkrijgbaar. Ja een compleet lichtblok voor 500 (helder glas versie)
Ik heb voor mijn witte knipperlichten toen nog FL35,- betaald. Je kunt ze via een echte tuner krijgen, maar er bestaan ook namaak uit Taiwan en die zijn stukken goedkoper en precies hetzelfde.
Voor je rest vraag maar gerust, ik durf best te zeggen dat ik een extreme twingo heb gehad.
Ik heb voor mijn witte knipperlichten toen nog FL35,- betaald. Je kunt ze via een echte tuner krijgen, maar er bestaan ook namaak uit Taiwan en die zijn stukken goedkoper en precies hetzelfde.
Voor je rest vraag maar gerust, ik durf best te zeggen dat ik een extreme twingo heb gehad.