[Clio16V]olietemperatuur sensor
-
ou est le sensor, waar zit de sensor want hij geeft de temperatuur niet aan! merci beaucoup de votre reaction
if it isn't possible it is not impossible
De olietemperatuur sensor is samen met de olie-peilsensor geintegreerd in 1 sensor. Deze sensor is in het carter geschroefd aan de voorzijde van de motor.
The sensor is integrated with the oil levelsensor and is positioned in the front of the oilpan. (Between the radiator and the oilpan.)
The sensor is integrated with the oil levelsensor and is positioned in the front of the oilpan. (Between the radiator and the oilpan.)
Laatst gewijzigd door speedline op za 22 feb 2003 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
De oliedruk sensor zit aan de andere kant van je blok.
Aan de passagierskant, onder het uitlaatspruitstuk, je kunt hem net zien als je weet waar je naar zoekt.
Er zit ook een paars draadje op, die lag bij mij laatst los en toen gaf hij dus geen oliedruk meer aan.
Aan de passagierskant, onder het uitlaatspruitstuk, je kunt hem net zien als je weet waar je naar zoekt.
Er zit ook een paars draadje op, die lag bij mij laatst los en toen gaf hij dus geen oliedruk meer aan.
moet er ook ff mee prutsen
als ik over een bult hobbel dan begint ie wat op en neer te springen laatst ook was me oliedruk gewoon 0 tijdens het rijden of je gaat bij een viaduct neer of op dan heeft ie ook wat last van kuren
als ik over een bult hobbel dan begint ie wat op en neer te springen laatst ook was me oliedruk gewoon 0 tijdens het rijden of je gaat bij een viaduct neer of op dan heeft ie ook wat last van kuren
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
links van de oliefilter zit een sensor. dat is volgens mij die van de olietemperatuur.