Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
marco

hallo mede turbo freaks,vandaag de dag van de b.b.q bij tino,waar ik en pat ons zo op hadden verheugt,wij zijn vol goede moed vertrokken hiero uit maastricht,richting belgie met bestemming antwerpen ,en vandaaruit naar ouddorp,dat was geen probleem,het probleem kwam pas toen we antwerpen naderden,we moesten ff stoppen bij een stoplicht toen ik ineens merkte dat ik mijn auto niet meer in de versnelling kreeg,ik had al eerder gemerkt van de week dat mijn auto vreemd deed en wist ook al wat langer dat ik mijn koppelingsplaten moest vernieuwen , maar had gedacht dat ik er nog wel een tijdje mee kon rijden ,NIET DUS, dus toen stonden we daar , kon geen a.n.w.b. bellen ,en ten tweede de telefoons van ons doen het niet in het buitenland,dus ik en paten vreeeeeed aan het balen ,zowiezo wilde ik mijn turbo daar niet laten staan dat was geen optie,dus hebben we toen maar besloten de auto op sleep te nemen richting huiswaarts,kon ik dat klote end ook nog naar huis gesleept worden ,zowiezo niet mijn favoriete sport,eenmaal thuis aangekomen hebben pat en ik nog eens gekeken of die het deed maar nee hoor niks,dus ik vet aan het balen auto moet morgen normaal naar de spuiterij,moet ik dus weer gaan verzetten ,en dat had ik al gedaan omdat ik eerst vrijdag moest maar dat had ik verzet omdat ik per see met eigen auto naar tino b.b.q wilde,dus twee klote dingen tegelijk koppelingsplaten stuk en spuiten weer uitstellen,grrrrrrrr why me,dus nu heb ik en pat besloten om de koppelingsplaten van die ene reserve moter af te halen en die om te zetten op de mijne dit omdat deze nog niet zo oud zijn , ik weet dat dat niet echt zo super is maar ik heb geen andere keus ,ik heb nu momenteel geen geld om de auto te laten spuiten en om ook nog eens nieuwe koppelingsplaten erin te gooien ,enne trouwens mijn verontschuldiging dat ik dit niet doorgebeld heb ,maar heb a.u.b. ook ff begrip voor mij,de tel deed het niet in belgie en toen we weer thuis waren stond mijn kop echt ff niet naar het bellen,ik baalde echt flink,en doe ik nog steeds ,nu moet ik dus deze week proberen tijd te vinden om die platen te verwisselen ,en om dan ook nog eens z.s.m. de auto wegbrengen
om te laten spuiten voordat die spuiter zegt kom maar over drie maanden want ik heb nu geen tijd meer voor die van jouw,nogmaals mijn excuses jongens ik was er heel graag bij geweest en pat ook maar het is een samenloop van omstandigheden geweest vandaag,hoeveel kan er nu op een dag misgaan ,heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel dus ,iemand nog sugesties hoe ik het beste die platen kan wisselen ??????????,groetjes een zeer teleurgestelde en zeer balende marco
Pieter
Contacteer:

Jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn. sccs met het vervangen van je koppeling.

namens alle aanwezigen:

groeten uit Ouddorp
catrinus

Echt balen voor je marco. Hopelijk heb je hem snel klaar wandt zonder turbo rijden is echt afkicken(spreek uit ervaring) Nog succes verder met je wagen

Groet van catrinus.
There will be plenty of time to rest when your dead
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ja das erug balen , denk je lekker hapie drankie gaat je liefde stuk
ik zou hoeveel werk het ook is echt mijn hele blok eruit halen ( lees verhaal tackinardie,voor de problemen) het gaat dan veel en veel makkelijker let op (ik weet niet of je het al eerder hebt gedaan ) hoe de koppelingsplaat zit met oog op de middelste "ring" anders pas je bak niet lekker dicht , hee succes
Marius

Yep erg balen.

En dan geldt weer dat ellende nooit alleen komt.

Suc6 met sleutelen !!
Goof

Ja, da's dus echt k*t.......
succes ermee!!
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Marco, nog effe tussen twee ('jes wat is er met die "nieuwe" gozer gebeurt (sydney) want ik lees alleen over jouw en over pat maar niet over hem, die zou toch ook mee komen??
Plaats reactie