De politie moest afhaken zeiden ze anders bracht hij zichzelf in gevaar

Nee, dit was de derde aflevering uit de nieuwe serieBen schreef:was het al een herhaling?
Je zal er maar over willen steken met je kinderwagen.fabio schreef:Zit ik blik op de weg te kijken ,zitten ze achter een 1916v aan die met een gangetje van 150 over de b wegen scheurt.Volgens mij was het in de buurt van het rutbeek(omg. enchede),maar dat kon ik niet precies zien.
De politie moest afhaken zeiden ze anders bracht hij zichzelf in gevaar![]()
![]()
,wij wten wel beter hij was gewoon niet bij te houden die renault
Op de snelweg heb je niet zoveel last van voetgangers. En ik heb ook al een keer mogen schikken dus heilig ben ik ook nietJob-turbo schreef:Gelukkig rijden jullie nooit te hard, he jongens
Hoe vaak zit jij in de kerkrasit.. schreef:Job-turbo schreef:Gelukkig rijden jullie nooit te hard, he jongens
idd, als god wilt dat je dood gaat, zal je ook dood gaan als je heel het jaar "veilig" binnen in je huis rondloopt so..
Oh, met grote regelmaat. Maar niet waar het niet kan.Job-turbo schreef:Gelukkig rijden jullie nooit te hard, he jongens
Peter @ Malta schreef:....Ook zie je regelmatig ergens een bordje "30 km/h" staan, dat geplaatst is in de hoop dat men dan 50 rijdt...
Er is ook een verschil tussen te hard rijden en de gevolgen accepteren (boetes) of bezopen hard rijden en dan compleet door het lint gaan tegen de mensen die je er op wijzen dat je regels overtreedt.Job-turbo schreef:Gelukkig rijden jullie nooit te hard, he jongens
Heb ff mail gestuurd naar ze, er komt pas in het najaar een herhalingStroker schreef:Volgens mij was de aflevering van vandaag al een herhaling, maar er staan op de site van blik op de weg wel een paar foto's maar die zijn niet echt duidelijk.
http://www.blikopdeweg.nl/Afleveringen/afl_3.html