blik op de weg

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Zit ik blik op de weg te kijken ,zitten ze achter een 1916v aan die met een gangetje van 150 over de b wegen scheurt.Volgens mij was het in de buurt van het rutbeek(omg. enchede),maar dat kon ik niet precies zien.
De politie moest afhaken zeiden ze anders bracht hij zichzelf in gevaar :lol: :lol: :lol: ,wij wten wel beter hij was gewoon niet bij te houden die renault :wink:
Ben

Was dat een herhaling of komt de herhaling nog? zo ja wanneer? Dit wil ik zien :)

Of heeft iemand het opgenomen en kan er een divxje van maken?
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

jaa ook gezien, eerst liet de pliesie die 19 16v gaan. heeft ie de 19 thuis op de parkeerplaats staan komen ze er aan. volgens mij had ie alleen een bekeuring.

in deze aflevering was trouwens ook nog een gast met een Honda NSR (brommer). die de pliesie te snel af was.
Laatst gewijzigd door Johan op ma 13 jan 2003 19:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Ik heb het ook gezien, was wel een leuke aflevering.
Die agent over die Calibra: "dat noemen wij boomklevertjes" :lol:

En die gast op de NSR reed echt als een gek. Nou is ie blijvend gehandicapt door een later ongeluk.

Het was trouwens wel een nette 19, zag er mooi uit.
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Note: Was geen nsr maar een aprilia RS :p
Maar was wel een mooie aflevering!
Laatst gewijzigd door RenaultclioII16v (Peter) op zo 12 jan 2003 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Cleaned Style
Projecttopic
Ben

was het al een herhaling?
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

RenaultclioII16v (Peter) schreef:Note: Was geen nsr maar een aprilia RS :p
Maar was wel een mooie aflevering!
oo ja klopt. :)
Stroker
Contacteer:

Volgens mij was de aflevering van vandaag al een herhaling, maar er staan op de site van blik op de weg wel een paar foto's maar die zijn niet echt duidelijk.
http://www.blikopdeweg.nl/Afleveringen/afl_3.html
DeNzo
Contacteer:

Ben schreef:was het al een herhaling?
Nee, dit was de derde aflevering uit de nieuwe serie
Don't Take Life Too Seriously. No One Gets Out Alive Anyway
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

die gast met die brommer had het wel lekker voor elkaar
te hard rijden met brommer -> bekeuring
te hard met auto -> bekeuring + invordering
rijden met brommer -> eenzijdig ongeval

weken in coma gelegen, blind aan beide ogen en zijn korte termijn geheugen naar de klote

dan ben je de bink hoor. Ik vermoed dat die diender zou willen dat zijn woorden niet waar zouden worden, Helaas kreeg ie gelijk met zijn "die rijd zich nog eens te barsten"
Anonymous

Wat denk je dat die gozer in die calibra tegen de smeris zegt: je geeft deze bekeuring zeker ook omdat je nog nooit zo'n mooie auto hebt gezien :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: wat een loser
Bijna net zo erg als die gozer die gepakt werd voor te hard rijden ,die zei":soory agent was mijn accu aan het opladen :-* :-*
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

fabio schreef:Zit ik blik op de weg te kijken ,zitten ze achter een 1916v aan die met een gangetje van 150 over de b wegen scheurt.Volgens mij was het in de buurt van het rutbeek(omg. enchede),maar dat kon ik niet precies zien.
De politie moest afhaken zeiden ze anders bracht hij zichzelf in gevaar :lol: :lol: :lol: ,wij wten wel beter hij was gewoon niet bij te houden die renault :wink:
Je zal er maar over willen steken met je kinderwagen.
Guttegut wat stoer...
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Stefijn

idd

Als je de triestheid van die figuren niet inziet...
Job-turbo
Contacteer:

Gelukkig rijden jullie nooit te hard, he jongens ;)
rasit..

Job-turbo schreef:Gelukkig rijden jullie nooit te hard, he jongens ;)

idd, als god wilt dat je dood gaat, zal je ook dood gaan als je heel het jaar "veilig" binnen in je huis rondloopt so.. :D
Marcel B.

Er is wel een verschil tussen hard rijden, en te hard, ook hard rijden op plaatsen waarvan je weet dat het gewoon niet kan, omdat je dan anderen in gevaar brengt.
Breng je alleen jezelf in gevaar met hard rijden moet je zelf weten, maar zogauw er anderen mee gemoeid zijn is het onacceptabel.
Don't walk the grass... smoke it
Bas
Bestuurslid

Op de snelweg heb je niet zoveel last van voetgangers. En ik heb ook al een keer mogen schikken dus heilig ben ik ook niet :p
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Bas
Bestuurslid

rasit.. schreef:

idd, als god wilt dat je dood gaat, zal je ook dood gaan als je heel het jaar "veilig" binnen in je huis rondloopt so.. :D
Hoe vaak zit jij in de kerk :wink:
rasit..

nooit
Steven
Car: M536

Ah op die tour...

Nou ik heb het filmpje niet gezien, dus ik heb er ook geen oordeel over. Enneh Fabio maakt natuurlijk een grapje..

We kunnen ook te serieus doen he?
Tom
Moderator
Car: MB

er is ook ooit een aflevering van blik op de weg geweest waarin een GTT en een kadet GSI aan het sporten waren..................aangehouden en allebij hun roze-papiertje kwijt :(
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-Ray-
Contacteer:

ik kwam net binnen en heb die aflevering ook gezien. vond wel dat oom agent een beetje raar deed tegen die gast in die calibra, maja daar vroeg ie ook om vond ik.

ik zou zelf geen grote bek hebben tegen een agent, je weet dat je fout bent en toch nog gaan lopen zeiken: bent u nooit jong geweest?? tsss

dat op die brommertjes was ook lachen trouwens, "ik heb je plaatje hoor!!!" :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Bart V

Ik wil deze aflevering zien :-D
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Heb um ook gezien, was zeker gaaf... Maarre, die 19 16V had wel een lekker tempo erop zitten... 8)
Anonymous

wat worden we allemaal ineens ernstig zeg.
Tuurlijk maak ik een grap ,maar 150 km/h door de binnenstad van dat dorpje ,daar zou ik ook wel een filmpje van willen zien :wink: .

Maar op die b-weg reed geen hond dus toen was het afhaken van de politie voor zijn eigen veiligheid,vond ik wel leuk want het was een jong binkie(trouwens een bekende of niet?).
Serge1916V

Wow dat lijkt wel de mijne!!
Ik heb daar toch niet gereden volgens mij!! :D
hehehe :lol:
Dimitri2.0

die brommer rijder stopte niet omdat hij geen bekeuring wilde hebben. hij was zeker vergeten (nu blijvend) dat er een verzekeringsplaatje achterop zit.
Peter @ Malta
Contacteer:

Oh, met grote regelmaat. Maar niet waar het niet kan.

Hier wordt eigenlijk nooit op snelheid gecontroleerd. Laatst hadden ze een laser-gun, maar daar hoor ik ook niets meer over.

Ook zie je regelmatig ergens een bordje "30 km/h" staan, dat geplaatst is in de hoop dat men dan 50 rijdt. En als je een recht stuk van een paar kilometer hebt, ga ik daar geen 80 rijden. (Een vriend van mij heeft er eens 190 gehaald met zijn gechipte Mégane 1.9 dTi, maar dat vind ik ook weer overdreven.)

Heel eerlijk gezegd trek ik me niets aan van de snelheidsbeperking en ga gewoon met het verkeer mee. Zit je op een 80 km/u weg, moet je opeens 50 rijden als je door een tunnel gaat. Dat doet dus niemand.

Ik moet bekennen dat ik me tamelijk veilig - misschien té veilig - voel in deze toch redelijk zware bak.

- Peter
Robert dB.

Peter @ Malta schreef:....Ook zie je regelmatig ergens een bordje "30 km/h" staan, dat geplaatst is in de hoop dat men dan 50 rijdt...
:lol: :lol:
Stefijn

Er is ook een verschil tussen te hard rijden en de gevolgen accepteren (boetes) of bezopen hard rijden en dan compleet door het lint gaan tegen de mensen die je er op wijzen dat je regels overtreedt. :)
Heb laatst 2 boetes gehad, pech, eigen schuld
Bart V

Stroker schreef:Volgens mij was de aflevering van vandaag al een herhaling, maar er staan op de site van blik op de weg wel een paar foto's maar die zijn niet echt duidelijk.
http://www.blikopdeweg.nl/Afleveringen/afl_3.html
Heb ff mail gestuurd naar ze, er komt pas in het najaar een herhaling :( Heeft niemand het toevallig opgenomen ofzo??? Geen freak hier die standaard alle afleveringen opneemt ofzo :D :D

Greetz
Plaats reactie