Turbo Nasmering Systeem

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Riël
Über-Spammer

Ik ben op excursie geweest naar Jason Turboworld, en gister op de tnm had ik het over Turbo Nasmering Systeem. Ik heb thuis nog een folder gevonden, dit is het:

[img]http://www.renault-tuning.nl/~rtc015/turboolie.jpg[/img]

De prijs van het Turbo Nasmerings Systeem bij Turboworld is 175 eur ex.

De werking is dat onder het rijden het vaatje gevuld wordt met olie, zodra de pomp ophoudt perst deze de olie gedurende een tijdje door de turbo, zodat nadraaien in principe overbodig wordt en je altijd zekerheid hebt van een goede nasmering!

Je kan het beste TurboWorld even emailen denk ik op info@turboworld.nl of bel 033 2570607

Ik hoop dat dit soort interessante reclame wel toegestaan is? :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Matijs
Contacteer:

Hmm zo'n vaatje is wel handig, maar dan als olievanger voor de open carterventilatie volgens cup :)
marco

cool thx riel voor de info , ik ga eens mailen of bellen met jason , want dit is toch wel evrrekte handig
Ruud

Matijs schreef:Hmm zo'n vaatje is wel handig, maar dan als olievanger voor de open carterventilatie volgens cup :)
Dit lijkt me een hydro accu , dan moet er in dit vaat je een balg zitten met een veer. Dus helemaal ongeschikt voor een open carter ventilatie. Ik zou de opbrengst van de accu wel eens willen weten wie heeft er al gebeld.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Tja leuk spul, maar gewoon goed uit laten draaien van de motor is toch wel beter naar mijn mening.

Je hebt ook leuke cliffort alarmen die je auto 5min kunnen na laten draaien.
Riël
Über-Spammer

mmm... als deze de turbo goed kan laten uitdraaien in de olie, hoef je niet elke keer je auto te laten lopen. Tankstations enzo... zelfs als je motor om andere redenen stilvalt heb je nog een 'backup'. En, al is 't voor een keertje, droog nadraaien is niet goed.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Plaats reactie