Kan iemand mij ongeveer een prijsindicatie geven voor een clio 1.8 rt uit 1992-08 en 104.000 km?
De vraagprijs is 3200 euro. Auto is van eerste eigenaar en met een nieuwe apk.
alvast bedankt.
Wat moet een Clio 1.8 RT uit 1992 ongeveer kosten?
1.8 8 klepper voor 3200 euro? lijkt mij een beetje aan de hoge kant, voor dat geld koop je ook een redelijke 16V.
'maar in deze geld zoals zo vaak, het is wat de gek er voor vraagt en wat de andere gek er voor geeft.
wij kennen de staat van de auto niet, kmstand is laag, van eerste eigenaar is mooi, nieuwe apk is leuk, dus misschien is de auto het geld wel waard.
'maar in deze geld zoals zo vaak, het is wat de gek er voor vraagt en wat de andere gek er voor geeft.
wij kennen de staat van de auto niet, kmstand is laag, van eerste eigenaar is mooi, nieuwe apk is leuk, dus misschien is de auto het geld wel waard.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Hmm... een 97-er die even duur is als een 16v uit bijv. 92... Lijkt mij geen rare prijs toch? Kom op jongens, help hem ff. 

ooow 97, in je topictitel staat 1992... dat verandert de zaak (een beetje). 1997 is een jonge(re) auto en mag dus iets meer kosten, maar nogmaals het licht aan het algehele plaatje.
moeilijk om te zeggen
moeilijk om te zeggen

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
@hugo.
Is het een 92 of 97 auto??
De mijne ook een 92 1.8 RT heb ik voor 1700 euro gekocht van de zomer. met 138.000 op de teller. hier moest nog wel wat aan gebeuren. 2 x zijschermen, motorsteunen, en remmen nakijken.
Vooral door de zijschermen heb ik de prijs een eind naar beneden kunnen krijgen. de vraagprijs was 2200 euro.
Niet dat het uit maakt wat ik er voor gegeven had, het is maar een indicatie.
het blijft wat de gek er voor geeft.
Gr. Frits
P.S. Mocht je willen kijken hoe of wat moet je het zeggen ik ben er op de volgende FNO alleen wel laat (+- 21.30)
Is het een 92 of 97 auto??
De mijne ook een 92 1.8 RT heb ik voor 1700 euro gekocht van de zomer. met 138.000 op de teller. hier moest nog wel wat aan gebeuren. 2 x zijschermen, motorsteunen, en remmen nakijken.
Vooral door de zijschermen heb ik de prijs een eind naar beneden kunnen krijgen. de vraagprijs was 2200 euro.
Niet dat het uit maakt wat ik er voor gegeven had, het is maar een indicatie.
het blijft wat de gek er voor geeft.
Gr. Frits
P.S. Mocht je willen kijken hoe of wat moet je het zeggen ik ben er op de volgende FNO alleen wel laat (+- 21.30)
Project: GTT Blue Sport
Ligt er ook geheel aan wat er met de auto is gebeurd. Ik ga niet bekend maken wat ik voor de mijne heb betaald, maar ik weet precies wat er met de auto is gebeurd. Ik heb m nog steeds in groot gedeelte in onderhoud bij de garage waar hij ook al die jaren heeft gezeten. Ik denk dat ik redelijk ruim betaald heb voor mijn auto, maar ik wilde best wat meer betalen om zeker te weten dat het een goede was...Is maar net wat je zelf wilt. Natuurlijk is het niet zo dat als je niet de hele historie kent, het meteen een foute/slechte auto is. Ik heb voor mezelf alleen die zekerheid genomen. Daar komt nog bij dat mijn vader al 20 jaar klant is bij diezelfde garage en ik dus wel weet hoe ze daar met klanten omgaan....goed dus 
Ligt dus idd en de trant van: Wat de gek er voor geeft....
Maar iig afdingen, vraagprijs is natuurlijk nooit koopprijs 

Ligt dus idd en de trant van: Wat de gek er voor geeft....