Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Hello!
Ik las dat jullie het idee hadden om een club op te richten. Perfect gewoon!
Zelf zal ik geen lid worden helaas, want ik betaal al genoeg contributie :smile: hehe.

Maar wat ik voorstel is het volgende: mocht er iets geregeld worden voor komende meetings e.d. dan is het misschien ook leuk om dat eens met de megane coupe club te doen.
Voordelen: - meerdere meetings per jaar
mogelijk.
- misschien gezamenlijke kortingen
bij bedrijven.
- ideen uit kunnen wisselen
- gewoon lol hebben in je hobby :smile:

Nu wil ik de RMCC niet opdringen of zo, maar ik vind: the more, the merrier! :smile:

Laat het ons maar weten. Wij zijn zelf ook nog deels in oprichting dus dat is wel leuk.

Veel succes nog met jullie club!

Gerwin Batten
activiteitencommissie
Renault Megane Coupe Club
Pieter
Contacteer:

Kijk,

dat vind ik nou leuke initiatieven, we houden het zeker in gedachten.

Tino is dan helemaal in paradise...

Leuk idee om eens een keer samen te meeten...
Laatst gewijzigd door Pieter op vr 6 jul 2001 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Pieter
Contacteer:

Misschien wel interessant om met jou ff op in te gaan,

we hebben in een ander topic heftige discussies over de club,

kun jij ons vertellen wat voor de RMCC nou duidelijke voor -en nadelen zijn van het oprichten van een officiele club?

Jullie bestaan ook nog niet zo lang. Zou je het ons aanraden???
Anonymous

Wij zijn eigenlijk hetzelfde begonnen als jullie. Onze voorzitter kwam ineens op het idee om een website te gaan maken voor de gein. Deze met als onderwerp megane coupe, want hij had er zelf een.:smile:
Na een half jaar kwamen er steeds meer en meer mensen op de site die gewoon gingen roepen om een meeting.
Deze is toen in december gehouden en sinds dien was het begin van de club een feit.

Nu na wat meerdere meetings gehad te hebben mogen we met trots zeggen toch zo'n 40 leden te hebben en een hele gezellige groep!

Je hoeft natuurlijk niet perse een club te zijn om het leuk te hebben, maar je kunt wel meer. Neem nou bijvoorbeeld evenementen, als club kun je dan meer klaarspelen dan in je uppie. Ook kun je een clubverzekering regelen wat voordeliger is voor iedereen en eventueel kortingen. Ook krijg je hierdoor meer bekendheid en dus hopelijk meer leden.

Je kunt een gezamenlijke zonneband laten maken of.....eindeloze ideen.

Zoals ik al zei hoef je niet perse een club te zijn, maar iedereen wordt er wel beter van. :smile:
Anders komen jullie eens te gast op een meeting van ons?

Nadelen van een club zijn er eigenlijk niet. Alleen het openen van een clubrekening bij de bank gaat moeizaam. Was bij ons ook.

Ik hoor het nog wel!

Groetekes
Gerwin B
RMCC
Plaats reactie