[19-16v] steekas

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
mark -19- 16v

ik zit met het volgende probleem.

mijn linker steekas is gaar.

bij een bocht is het van knoep knoep.
nu heb ik ff zitten kijken en volgens mij past een steekas van een 1.4 of andere 19 ook

maar voor de zekerheid ff een vraagje of dat echt wel zo is?

alvast bedankt
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Anonymous

nee volgens mij zijn die van de 16v dikker
Anonymous

Wat dacht je van sterkte van de as???
mark -19- 16v

ja bart zei ook al zoeits van dikker.

ik kan me het best voorstellen maar als ik bijv op http://www.auto-onderdelen.com kijk dan zie ik daar ook die bak types voor staan en een prijs.

nou zijn die prijzen en baktypes hetzelfde. vandaar dat ik dacht dat er geen verschil in zou zitten

maar heeft iemand er nog 1? of is hetraadzamer om nieuw te kopen
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Steven
Car: M536

Ik denk dat het wel kan, maar is de 16v niet breder als de normale 19? Denk dat het dan moeilijk gaat.

En over sterkte, die assen kunnen heel wat hebben hoor, er is wel ff meer kracht nodig om zo'n din met torsie te laten scheuren....
Anonymous

Steven (Fiets) schreef:Ik denk dat het wel kan, maar is de 16v niet breder als de normale 19? Denk dat het dan moeilijk gaat.

En over sterkte, die assen kunnen heel wat hebben hoor, er is wel ff meer kracht nodig om zo'n din met torsie te laten scheuren....
Vandaar dat de ene as dikker is dan de ander....
Steven
Car: M536

Ik kan het eens narekenen als ik materiaalsoorten en maten krijg, weet bijna zeker dat een normale as het vermogen ook wel aankan.
Bart V

Mark, ik weet iemand met een sloop 16V, die heeft 95.000 gelopen en zit vlak bij eindhoven, niet al teverweg bij jouw volgens mij. Ik ga er ook heen binnenkort voor wat spul. Ik denk dat hij de assen nog heeft. als je interesse hebt moet je ff een pm sturen, dan zal ik je het nummer geven.
Plaats reactie