[19 16V]Spuiten motorkap

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Bart V

Mijn motorkap is een keer vervangen en overgespoten door een lichte schade, maar dat is niet echt mooi gedaan vind ik, de lak is een beetje dof als het ware, er zit wel blanke lak op maar het is toch niet echt mooi. De rest van de lak is wel puntgaaf, dus ik erger me er nogal aan. Wat kost het ongeveer om de bovenkant en zijkanten van de motorkap te laten spuiten???? Heb geen zin om hem te gaan schuren enzo, dus dat mogen ze ook doen dan. Het is zwart, geen metallic maar wel blanke lak. Er zitten hier toch mensen die wel eens hun kap hebben laten spuiten??????

Greetz
Riël
Über-Spammer

Alleen de kap? Niet zo veel, voor onder de 150 euro moet het kunnen, als je zelf schuurt.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
RickGT TURBO
Contacteer:

Riël schreef:Alleen de kap? Niet zo veel, voor onder de 150 euro moet het kunnen, als je zelf schuurt.
Volgens m'n zwager, die auto spuiter is, dat dat erg laag is.

Het hangt er vanaf wat de staat van de kap is maar hij zou het zelf voor ongeveer 200 euro doen.

PM me maar als je interresse hebt.
Hij zit vlakbij Huizen dus....
Drive it like you stole it
Bart V

200, dat is incl spuitklaar maken???? Dus ik breng die kap en hij doet de rest? Het gaat overigens alleen om de boven kant en de zijkanten. De onderkant is nog mooi.
Plaats reactie