Ik ga zaterdag middag kijken naar de auto van Ivo.
Als ik het wat vind wil ik hem kopen. Maar het is op zaterdag middag. Kan ik hem dan nog overlaten schrijven?
Groeten Abel
Auto overschrijven op zaterdag. mogelijkheden?
Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Even een telefoontje naar het postkantoor geeft meer duidelijkheid, maar meestal zijn ze zaterdag's ('s morgens sowieso) wel open hoor.
Ik weet niet of het mogelijk is bij een GWK station??? Het uitschrijven moest wel daar gebeuren...
Abel, het is echt een mooie 5. Dus ik wens je er alvast veel plezier mee! Ik zie niet gebeuren dat de auto je tegenvalt.Abel schreef:Ik ga zaterdag middag kijken naar de auto van Ivo.
Als ik het wat vind wil ik hem kopen. Maar het is op zaterdag middag. Kan ik hem dan nog overlaten schrijven?
Groeten Abel

BTW, je was er toch één zelf aan het opknappen? Toch teveel werk?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
postkantoren zijn meestal open tot 1230, maar het verschilt per plaats. hou ook rekening met kerstdrukte hè (en dat uit de mond van een postbode
)

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Hehe, ik hoop wel dat dat gaat ja...
Ga er zaterdag ook een op mijn naam zetten

-
- Contacteer:
Ik heb er dit jaar ook 2 op me naam geschreven en 1 daarvan heb ik ook om een uurtje of 2 op me naam gezet. Tis maar net bij welke postkantoor je komt. 
bel gewoon effe naar dat kantoor dan weet je het.
iig alvast suc6.

bel gewoon effe naar dat kantoor dan weet je het.
iig alvast suc6.

GWK??? Grens Wissel kantoor...Riël schreef:Ik weet niet of het mogelijk is bij een GWK station??? Het uitschrijven moest wel daar gebeuren...

Kga daar ff met wat buitenlandse valuta naartoe en krijg er een kentekenbewijs voor terug.

Sorry maar zij zijn aangesloten bij de RDW en buiten de officiele RDW stations was dat de enige mogelijkheid om een auto uit te schrijven en van mijn naam af te halen. Als ze aangesloten zijn bij de RDW is het misschien mogelijk dat ze ook omschrijvingen doen. Ik vond 't niet zo grappig... En hoezo Grens Wissel Kantoor. .. ja heeft niet veel met auto's te maken, maja, Postbank nou ook weer niet hé 

Ken het verkeerd hebben maar het GWK is toch gewoon een bank, waar je kan pinnen en buitenlands geld ken halen?? Postbank en postkantoor zijn overigens twee vershcillende dingen. GWK heeft volgens mij helemaal niets met RDW te maken, RDW = overheidsinstantie en GWK????
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 19 dec 2002 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is hem:Mrtn schreef:Welke auto is t dan?? ((die je misschien overneemt en die van Ivo is geweest))
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/163805/incoming/Ivo..jpg[/img]
En hij staat hier te koop:
Renault 5 GT Turbo phase 2 te koop, klik hier.
IDD teveel werk. Carroserie was erug slecht. En ik heb die jongen nooit weer gezien. Ik had er geen autopapieren bij. die zou hij langs brengen.Chris schreef:Abel, het is echt een mooie 5. Dus ik wens je er alvast veel plezier mee! Ik zie niet gebeuren dat de auto je tegenvalt.Abel schreef:Ik ga zaterdag middag kijken naar de auto van Ivo.
Groeten AbelIk zal hem overigens wel missen hier in de regio...
Die ziet er inderdaad heel mooi uit ja.
Kheb dat topic wel gevolgd, maar aangezien het de laatste tijd nogal een chaos in mn hoofd is kon ik me dat niet zo snel herinneren.
Zo op t uiterlijk ken je 'm bijna blind kopen
Kheb dat topic wel gevolgd, maar aangezien het de laatste tijd nogal een chaos in mn hoofd is kon ik me dat niet zo snel herinneren.
Zo op t uiterlijk ken je 'm bijna blind kopen
Mrtn = Maarten
Aardig gek zeg...Jammer, maar dit scheelt je wel veel werk denk ik.Abel schreef:IDD teveel werk. Carroserie was erug slecht. En ik heb die jongen nooit weer gezien. Ik had er geen autopapieren bij. die zou hij langs brengen.Chris schreef:Abel, het is echt een mooie 5. Dus ik wens je er alvast veel plezier mee! Ik zie niet gebeuren dat de auto je tegenvalt.Abel schreef:Ik ga zaterdag middag kijken naar de auto van Ivo.
Groeten AbelIk zal hem overigens wel missen hier in de regio...
Oja, Marcel bedoelt de oude 5 van Merijn.
En toch is daar de uitvoer geregeld en is daar een vrijwaringsbewijs uitgegeven, vraag saturn maarZeeuw schreef:Ken het verkeerd hebben maar het GWK is toch gewoon een bank, waar je kan pinnen en buitenlands geld ken halen?? Postbank en postkantoor zijn overigens twee vershcillende dingen. GWK heeft volgens mij helemaal niets met RDW te maken, RDW = overheidsinstantie en GWK????

-
Nee, die van Merijn:Abel schreef:Die van Rene(mr TX)?Marcel dLC schreef:Hehe, ik hoop wel dat dat gaat ja...
[img]http://home.planet.nl/~kamp0871/GTTurbo/side.jpg[/img]
Als je hem echt wilt geef je zaterdag handgeld, neem je de papieren mee schrijf je hem maandag zelf over en haal je hem op.
-
Tja, eerder opstaan is het advies dan maar..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus