[Algemeen] Booskijkers
Clio 16v.....
-
De lamp mag voor 25% afgedekt zijn, mits het het lichtbeeld niet beinvloed.
Met zo'n verlenging zal je wel door de APK komen denk (zal ook wel per keurmeester schelen). Met mijn verlenging kwam ik er gewoon doorheen. Mijn broertje ook met die van hem (kadett).
Marcel
Met zo'n verlenging zal je wel door de APK komen denk (zal ook wel per keurmeester schelen). Met mijn verlenging kwam ik er gewoon doorheen. Mijn broertje ook met die van hem (kadett).
Marcel
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
en anders haal je voor de keuring de motorkap er toch af!!
Er staat niet in de regels dat je die verplicht bent om te hebben.
En er zijn dus mensen die deze thuis laten, en de auto goed gekeurd krijgen.
Gr, frits

Gr, frits
Project: GTT Blue Sport
Een motorkap is wel verplicht en als er geen motorkap gemonteerd zit is de kans dat je aangehouden wordt en een boete krijgt ZEER groot.Frits schreef:en anders haal je voor de keuring de motorkap er toch af!!Er staat niet in de regels dat je die verplicht bent om te hebben.
Gr, frits
Ik spreek uit ervaring, mijn buurman rijdt regelmatig met een auto zonder motorkap naar de spuiterij.
Dus helaas, die vlieger gaat niet op.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
het ging mij om de keuring.
Volgens mij is een motorkap niet verplicht bij de keuring. dus dan rij naar een keuring station en dan motorkap er af.
Gr. Frits
Volgens mij is een motorkap niet verplicht bij de keuring. dus dan rij naar een keuring station en dan motorkap er af.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
moterkap moet je wel hebben gek!!!!
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
in België nietSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:moterkap moet je wel hebben gek!!!!

't Geeft anders zo'n zootje als er een fietser of een voetganger op 't verkeerde moment je weg kruist....Merijn.V schreef: Een motorkap is wel verplicht en als er geen motorkap gemonteerd zit is de kans dat je aangehouden wordt en een boete krijgt ZEER groot.
Ik spreek uit ervaring, mijn buurman rijdt regelmatig met een auto zonder motorkap naar de spuiterij.
Dus helaas, die vlieger gaat niet op.
-
- Contacteer:
Geen uitstekende/scherpe delen aan de auto binnen 2,5 meter ? vanaf de voorkant oid. 

-
Booskijkers zijn officieel WEL toegestaan bij een APK, maar dan mogen ze maximaal 25% afdekken aan de BOVENZIJDE van de lichtunit. Dus niet aan de onderkant. Je hebt kans dat ze plakstickers e.d. eraf trekken, dus je kan beter een metalen kiezen 
Bij steekproef halen ze ze meestal wel eraf, ze willen namelijk hun Bovag-bordje niet kwijt door jou styling
:D:D

Bij steekproef halen ze ze meestal wel eraf, ze willen namelijk hun Bovag-bordje niet kwijt door jou styling

Rally is NOT a crime!
My only limit, is the limit of my car!
My only limit, is the limit of my car!
-
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
fotofixDimitri2.0 schreef:zou dit mogen?
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwDhAmoWwTw2TFespu72qp!![/img]
.edit: wil niet :/
-
ik weet maar als je er opklikt doet hij het gelukkig wel. Doet iets het tenmiste toch bij mij
wat met computers te maken heeft.

volkomen legaal toch? Je verandert het lichtbeeld niet dus volgens mij mag dit gewoon hoor...
Die kap neemt de vorm van de koplamp aan. wat inhoudt dat het beeld niet vervormt of belemmerd wordt, de lichtopbrengst wordt in die zin verkleind doordat de lampen geen strooilicht meer spreiden, wat je wel degelijk merkt
[off-topic] Khad laatst een programma gezien over de werkwijze van de fransen gezien het te leveren lichtopbrengst, namelijk lampen met veel strooilicht, dit vooral omdat het merendeel van de wegwijzering niet verlicht is, denk aan borden boven- en naast de weg. Door er een extra scheut strooilicht tegen aan de gooien worden deze borden enigzins verlicht. In Nederland irritant, maar in Frankrijk noodzakelijk om de juiste weg te volgen
[/off-topic]
[off-topic] Khad laatst een programma gezien over de werkwijze van de fransen gezien het te leveren lichtopbrengst, namelijk lampen met veel strooilicht, dit vooral omdat het merendeel van de wegwijzering niet verlicht is, denk aan borden boven- en naast de weg. Door er een extra scheut strooilicht tegen aan de gooien worden deze borden enigzins verlicht. In Nederland irritant, maar in Frankrijk noodzakelijk om de juiste weg te volgen
Mrtn = Maarten