Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

Na de vergadering van de 28 juni wordt de RTC echt een feit.

Omdat ik aangesteld ben als leden administrateur zou ik graag eens willen weten wie er bereid is om lid te worden. Ik denk dat je aan een inschrijfgeld van 25,- moet denken en een jaarlijks bedrag van 50,-. Met dit bedrag worden de onkosten en de uitgaven voor meetings bekostigd. Dit moet nog vorm krijgen maar om alvast een idee te geven wil ik graag weten wie er lig zou worden. Dit is vrijblijvend maar ik wil wel een serieus beeld krijgen.

Thanx
Marius

I'm in !
Tijn
Contacteer:

Wat moet ik me precies voorstellen bij "uitgaven voor meetings?"
Arjen

Hallo,

Ik zou eigenlijk graag willen weten wat je dan voor je geld krijgt. Want nu gaat alles toch ook perfect. Wanneer er kosten zijn worden die gewoon daarvoor betaald (zoals de BBQ). Ik snap wel dat de site geld kost, maar waarom dan niet gewoon bij een meeting een kleine bijdrage vragen voor het in standhouden van de site ? Jullie snappen het waarschijnlijk al: van mij hoeft zo'n officiele club niet perse. Wat zou het voordeel hier van moeten zijn ? Niet dat ik er niet lid van zou worden, mocht de oprichting een feit worden. Ik ben alleen bang dat het een "log" orgaan wordt en je niet meer de snelheid hebt die we nu hebben. Denk nu niet: die zit op zijn centen. Maar ja, in principe is er geloof ik al besloten tot het oprichten van een club.
Dus wat dat betreft: SUCCES !!!!!!!!!!

Groeten
zeurpiet_arie
Goof

Yep!
Anonymous

Ik snap de vragen wel maar ben op dit moment gewoon nieuwsgierig naar het aantal geintresseerde. Ik vraag je niet om je aan te melden maar ofdat als de club opgericht wordt er een hoeveelheid leden is.

Het is jammer dat er nog geen notulen zijn van de vergadering want daar wordt een hoop duidelijk in. Binnenkort gaat de ,ik noem het maar "oprichtingscommissie" nog overleg plegen over de verdere invulling van het geheel.

Maar deze info heb ik gewoon even nodig, niets verplichts gewoon ter info.
Arjen

Sorry, ik had het denk een beetje verkeerd bergrepen. Mocht er een club komen dan wordt ik lid.
Anonymous

Wat zou het voordeel hier van moeten zijn ? Niet dat ik er niet lid van zou worden, mocht de oprichting een feit worden. Ik ben alleen bang dat het een "log" orgaan wordt en je niet meer de snelheid hebt die we nu hebben.
Voordelen:

- Speed (je mag het terrein op)
- kortingen
- kan handig zijn met regelen circuit e.d.

Arie, hoe jij over een club denkt zo denk ik er ook over. Maar geloof me, het wordt zeker geen log orgaan. Integendeel, lid worden wordt een kleine formaliteit. We willen een gezellige club met ACTIEVE leden. Dus: mensen die lekker forummen op RTC.com, die naar meetings gaan enz enz. we noemen het alleen nu officiel club. Contributie betalen is nog niet ter sprake gekomen ! We moeten nog kijken naar het financiele plaatje maar geloof me, als penning meester zal ik er voor zorgen dat de kosten zo laag mogelijk worden.
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 5 jul 2001 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Ik wordt absoluut lid. :smile:
Pieter
Contacteer:

Ik wordt hier eerlijk gezegd een beetje moe van. Ik denk dat je hier een zinloze discussie op gaat starten die hier al een aantal keer is geweest. :-*

Bijna unaniem is besloten dat de voordelen van een officiele club zwaarder wegen dan op deze manier verder gaan. dat is geen punt van discussie meer!!!!!!!!!!!!!!!

- Als je een club wilt organiseren zul je daar als organisatie zeer veel tijd en geld in moeten steken.

-Er zal een clubverzekering moeten worden afgesloten

- er moet een bijdrage worden geleverd aan de serverkosten van RTC. Vergis je niet, want dit is echt een vet grote site die je niet ff voor 25,- per maand gehost krijgt, Bas heeft een server gekocht onder andere speciaal voor deze site en heeft daar veel kosten aan. Als wij via internet een officiele club gaan organiseren is het logisch dat hij daar niet meer kosten aan heeft dan wij, zeker niet na al de moeite die hij erin heeft gestoken.

- Er zijn twee websites geregistreerd voor de club, ier zijn ook kosten aan verbonden.

- Voor de inhoud van de websites worden ook kosten gemaakt, Er moeten stukjes geschreven worden, foto's gemaakt en iet te vergeten, er moeten veel kilometers worden gemaakt.

- Om meetings goed te organiseren zullen er kosten moeten worden gemaakt, ook hier veel kilometers

- Daar komt nog eens bij dat we niet willen dat iedere mafkees zichzelf even lid kan maken, daarom willen we een bepaalde drempel leggen zodat mensen die lid wordn enthousiast zijn

- Dan hebben we nog niet gesproken over de tijd en geld die veel mensen al in de club hebben gestoken.

Het lijkt mij niet meer dan logisch dat er een contributie wordt gevraagd om lid te worden van een club die georganiseerd is. Mensen die dit liever niet doen, even goede vrienden. Geld dat overblijft van de contributie wordt uiteraard weer geinvesteerd in de club.

Ik vind het echt zinloos om nou nog te gaan discussieren over de vraag of RTC een clb gaat worden of niet. het gaat geberen en als je lid wilt worden, dan moet je daar een kleine bijdrage voor leveren...
Pieter
Contacteer:

Nou, de laatste vier reply's had ik nog niet gezien, de notulen zijn klaar en worden snel op het net gezet.
Anonymous

10o wordt lid

10o wordt lid

10o, 10o, 10o wordt lid !!
Anonymous

Grossie wordt lid

Grossie wordt lid

Grossie, Grossie, Grossie wordt lid
Anonymous

He !

ik kan weer posten

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
Tino
Erelid - RvT

Spoken like a true papparazi :smile:

De reden dat ik alleen maar neergeknald heb dat ik absoluut lid wordt en geen andere dingen is dat ik een beetje moe word van deze oneindige discussie.

Heel simpel wil je er niet bij dan doe je het toch lekker niet. Wil je er wel bij dan ben je welkom en de RTC verzekerd je een hoop toffe dingen in het verschiet ongeacht wat voor type renault je rijdt.

Wij hebben een vergadering gehad en daaruit is gebleken dat als we een officiele club zijn dat we daar heel wat voordelen uit kunnen halen voor onze club. Die discussie is geweest en RTC gaat LIVE...
Pieter
Contacteer:

Hoera, hoera,

Dat zijn weer leuke dingen in het leven :wink:
Anonymous

Nou dit had ik dus neergezet omdat Chris en ik het er net over hadden. En we waren eigenlijk wel benieuwd of onder de andere http://www.Renault-Tuning.com members ook nog aankomstige leden zitten.

En dit was niet om een discussie uit te lokken wat dat is volkomen zinloos. RTC komt of dat nu met 20 leden is of 50. Maar hoe meer zielen de meer vreugt.
Anonymous

<div align="center"><font face="Renault-
bold" size="7"><B>RTC</B></font></div>
<div align="center">respect is everything</div>
catrinus

Als de club een feit wordt dan word ik absoluut lid. Dit is veel gezelliger dan crs.

Groet van catrinus
There will be plenty of time to rest when your dead
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik wordt ook wel lid, denk ik.

DÛH : TUURLIJK WORD IK LID!
Zj*rZ

ik word ook lid :smile:
Roy
Moderator

Ja hier nog zo'n ziel die lid wil worden :lol:
5 GT Turbo '88 GT5
marco

jongens,hier is pat speaking.
op de discussie ga ik niet meer in,vindt het al genoeg besproken.
marc en ik zijn infeite ook heel positief over de "club",maar hopen ook dat een beetje zuidelijker wordt gedacht strakjes,we kunnen nu al niet ff mee vergaderen of ff wat dan ook daar wonen we gewoon te ver voor weg.
we hebben infeite in het begin gezegt dat we best bereidt zijn om een stuk te rijden,
maar hopelijk blijft de meetings een beetje centraal,dan blijft het voor ons ook te doen.
we verwachten zeker niet alle meetings bij ons in de buurt maar de kerk in het midden houden,en dit bedoel ik natuurlijk ook andersom voor mensen die in het noorden wonen.we zijn zeer fanatiek en jullie hebben het nu ook over het afleggen van kilometers voor de organisatie,en ik bedoel infeite ongeveer hetzelfde dat we gezamelijk gewoon moeten kunnen beslissen.ik hoop zeer zeker niet dat we strakjes met een paar mensen zitten die alleen de touwtjes in handen hebben en zoiets hebben van eh dit hebben wij ff geregeld ,bla bla,nee zoals de eertste meeting klasse.heeft niks gekost,en was super,waarom nu ineens anders,okee club okee,maar dat kan toch ook op dezelfde manier spontaan,zonder verdere verplichtingen,financieel of watever,zeg dan gewoon van, ik wil dit realiseren maar daar zitten deze kosten aan vast,dan hebben we allemaal toch het gevoel van het mogen mee beslissen,komt het je niet uit dan doe je niet mee,en betaal je niet mee,doe je wel mee ben je het eens over het besluit over de kosten,dan is het toch simpel maar dan betaal je wel specifiek,en waar je aan mee wil doen en kan doen,en je blijvend mee kan blijven beslissen.
groetjes patrick
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Pat,

Ik snap wat je bedoelt, maar deze server kost mij omgerekend ongeveer fl 400 gulden per maand (los van domeinregistraties, samen goed voor fl 125 elk per jaar ongeveer).

Het is een uit de klauwen gelopen hobby, en ik wil er zeker niet ineens bergen geld voor zien >-), maar nu de site ook gebruikt wordt om te meeten e.d. zou ik het prettig vinden als de club mijn enigszins financieel kan ontlasten.

Uiteraard blijf ik er net zoveel tijd in steken als voorheen :smile:
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

Zoals ik al 2x gezegd heb dit is niet om een discussie te voeren maar als info, het is ja of nee.

De discussie is allang gevoerd.
mario

yep maak mij ook maar lid van rtc :smile:
groetjes mario
Never drive faster than your angels can fly
Pieter
Contacteer:

Ik heb al een paar reacties gegeven, ook in het topic van de notulen van de RTC vergadering. Pat, lees ze eens goed door en probeer te beseffen dat er al heel veel mensen (en vooral Bas) kosten maken. Deze kosten mogen best dmv contributie worden beperkt. Dat is toch niet onlogisch?? Als er geld overblijft na de kosten die alles wat hierboven staat omschreven met zich meebrengen, dan wordt dat geinvesteerd in de club. Daar verzinnen we echt wel een goede creatieve oplossing voor.

Ik vind het btw echt tof dat jullie elke keer toch uit maastricht komen en ik zou het zelf ook tof vinden om een keer naar Maastricht toe te komen.
marco

grossie vertel mij dan eens wie er buiten bas kosten maken ??????????????????
ik zou niet weten wie !!!!!!!!!!!!!!1
en veretel dan maar eens waaraan die gemaakt worden wil ik graag weten info please
Tino
Erelid - RvT

Marco & Pat, Ik kom ook een eind uit de buurt en ik ben zeker een actief lid van de club ik vindt het niet erg om een eind te rijden voor een gezellige meeting.

Maar denk je nou niet dat als wij een meeting organiseren (bbq even buiten beschowing gelaten) dat we er niet voor zorgen dat deze meeting zo centraal mogelijk gehouden wordt zodat we zoveel mogelijk mensen kunnen bereiken die naar deze meeting willen komen.

En bij de weg we zijn een club door leden voor leden dus als jullie ideetjes hebben over een meeting neem dan contact op met chris en bespreek je idee. Wij willen niet dat wij de "baas" zijn de club is de baas. En wie is de Club dat zijn al onze leden.

Dus dit geldt trouwens voor iedereen, heb je een tof idee voor een meeting mail dan chris en vertel je idee dan komt het helemaal goed.
Anonymous

On 2001-07-06 09:14, marco wrote:
en veretel dan maar eens waaraan die gemaakt worden wil ik graag weten info please
Marco,

Alle kosten die gemaakt worden zullen terug te vinden zijn op RTC. Wat voor richtlijnen we daarvoor gaan aanmaken weet ik nog niet maar voorop staat voor mij:

- Openheid. Alle kosten die gemaakt zijn en gaan worden zullen op internet te zien zijn.
- Hand op de knip. Het is zeker NIET de bedoeling dat alles gedeclareerd mag worden. Wat wel en niet gedeclareerd mag worden moeten we nog beslissen.

Marco, verder vraag ik je een beetje vertrouwen te hebben. Laat ik voorop stellen dat voor iedere cent die er betaald GAAT WORDEN (niemand heeft nog iets betaald) DIRECT TERUG TE VINDEN IS WAARAAN HIJ IS UITGEGEVEN (bonnetjes balansen etc. etc.)

Geloof me je zou willen dat je je eigen geldzaken zo overzichtelijk zou hebben. :smile:
mathijs

count me inn!!!!!!!!!
marco

nou oke mensen we shall see ,niet dat ik jullie niet vertrouw ,dat is het punt niet ,maare ik vindt het goed zo we gaan geen oude koeien uit de sloot halen ,zoals ik al zei we shall see , enne vereder info van jullie zal zekers wel volgen ,
groetjes marco
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-07-06 09:14, marco wrote:
Stel je voor, we willen een meeting gaan houden in Eindheven ofzo, dan moeten er voor de meeting een aantal Eindhoven in zijn gegaan om een geschikte plek te vinden.
Dus er wordt dan van tevoren al, een dag aanbesteed en er wordt naar Eindhoven gereden. Moet de benzine/diesel dan allemaal zelf betaald worden of wordt dat via een clubkas gedaan.
En niet te vergeten ale telefoontje die gepleegd worden, ik heb al 10 keer met VDB promotions aan de lijn gehangen, maakt mij verders niet uit, maar als je straks een goed georganiseerde club wilt hebben dan is contributie de normaalste zaak van de wereld. Ja toch?

Alles heeft contributie, elke club/Vereniging.

En Marco verders heb je echt geen enkele verplichting hoor.
cliomaniac

waarom zo officieel iedereen ligt nu al over hoop laat het gewoon bij het oude , he ploegah waarom blaas jij tegen iedereen zo hoog van de toren ik vind dat je wat dat betreft weinig rechten hebt met een standaard laguna zonder zelfs ice sorry dat moest eruit

<b>
MOD
</b>En jij zit tegen je DERDE waarschuwing aan, die leidt tot verwijdering van de site (Je zou de primeur hebben). Moet het nou echt zo?<b>
</b>
Laatst gewijzigd door cliomaniac op vr 6 jul 2001 19:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie