Help.
Ik heb een probleempje met mijn verwarming. Uit de plekken waar warme lucht moet komen, komt netjes warme lucht uit, alleen komt er boven mijn voeten heel veel koude lucht vrij. Ik krijg dus wel warme lucht uit de luchtuitgang, alleen komt er ook ergens koude lucht vandaan.
Hoe harder ik de verwarming aan zet, hoe harder de koude lucht begint te blazen, weet niet waar het vandaan komt.
Heeft er iemand ideeen?
Alvast bedankt.
Groeten Maikel
Koude Tenen
-
- Contacteer:
Het lijkt er op of de klep in je kachelhuis niet goed afsluit zodat ie warm en koude lucht blaast .
Je zou de kabeltjes kunnen controleren die van je paneeltje naar je kachelhuis lopen , mischien zit er een knik in of zoiets .
Je zou de kabeltjes kunnen controleren die van je paneeltje naar je kachelhuis lopen , mischien zit er een knik in of zoiets .
Of is het plastic pennetje van je kachelschuif afgebroken....Marcel (mlg) schreef:Het lijkt er op of de klep in je kachelhuis niet goed afsluit zodat ie warm en koude lucht blaast .
Mrtn = Maarten
-
- Moderator
- Car: Megane
ik denk dat ik het zelfde heb bij mij komt er bij mijn voeten ook geen warme lucht uit ik ga ook maar is checken
-
- Contacteer:
Ik heb nog een setje thermo sokken liggen... Kun je kopen voor 5,- !!!!!!!

heb nog een kachelhuis voor je liggen