Koude Tenen

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
maikel

Help.

Ik heb een probleempje met mijn verwarming. Uit de plekken waar warme lucht moet komen, komt netjes warme lucht uit, alleen komt er boven mijn voeten heel veel koude lucht vrij. Ik krijg dus wel warme lucht uit de luchtuitgang, alleen komt er ook ergens koude lucht vandaan.

Hoe harder ik de verwarming aan zet, hoe harder de koude lucht begint te blazen, weet niet waar het vandaan komt.

Heeft er iemand ideeen?

Alvast bedankt.

Groeten Maikel
Christian

zit de slang niet verstopt met wat ?? bladeren enzz
Marcel (mlg)
Contacteer:

Het lijkt er op of de klep in je kachelhuis niet goed afsluit zodat ie warm en koude lucht blaast .

Je zou de kabeltjes kunnen controleren die van je paneeltje naar je kachelhuis lopen , mischien zit er een knik in of zoiets .
Mrtn
Car: R5GTT

Marcel (mlg) schreef:Het lijkt er op of de klep in je kachelhuis niet goed afsluit zodat ie warm en koude lucht blaast .

Je zou de kabeltjes kunnen controleren die van je paneeltje naar je kachelhuis lopen , mischien zit er een knik in of zoiets .
Of is het plastic pennetje van je kachelschuif afgebroken....
Mrtn = Maarten
martin rs

niet lekker werken in de kou dan om dat te repareren lijkt me. mischien kan je em an tijdelijk even dischttapen en als het wat warmer is even uit mekaar halen.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

ik denk dat ik het zelfde heb bij mij komt er bij mijn voeten ook geen warme lucht uit ik ga ook maar is checken
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Ik heb nog een setje thermo sokken liggen... Kun je kopen voor €5,- !!!!!!! :lol: :lol: :lol:
Jeroen V
Contacteer:

heb nog een kachelhuis voor je liggen
Plaats reactie