Heb toen straks moeten starten met startkabels en denk dat mijn accu binnen nu en heel kort

Alvast bedankt.
Tom
is een nieuwe gel-optima accu zo duur???jean-paul schreef:nieuw volgens d enormale weg,met bon dus 295,-
55 euro ongeveer, 55mAhRoy (Signaalkabel) schreef:Ja dat wel maar wat kost een gewone accu?
He, toevallig...die belde mij dus om te vragen of ik wist wat het zou kunnen zijnPatrick L. schreef:Dus ik ben niet de enige met winterse perikelen. Gistermiddag om 16.00 is mijn accu overleden, Clio startte spontaan niet meer. Pa gebeld , met mijn startkabels overstarten. Ben maar meteen naar de Kwikfitgegaan, is van mij uit 500m. Waren nog open gelukkig, laten doormeten, laadde wel bij , maar liep meteen weer leeg zodra motor stopte. Dus maar meteen nieuwe erin, zo`n eigen merk prul, Centaur of zoiets, 55euro, 2 jaar garantie. Merk nu wel dat ie vlotter aanslaat als voorheen
Ben benieuwd hoe lang die Kwikfit accu het uithoudt, ben normaal niet zo kapot van Kwikfit, maar had op dat moment weinig keus.
Vanmiddag in Maastricht zag ik een blauwe Clio 16v look staan, is dat Dave, onder TNM wel bekend. Ik stop voor een praatje, staat ie ook met een platte accu, dus onder het praatje mijn startkabels aangesloten en overstarten, die kabels zijn dus dit weekend weer erg nuttig geweest
55mAH is niet veel hoor,eerder 55 AH-Ray- schreef:55 euro ongeveer, 55mAhRoy (Signaalkabel) schreef:Ja dat wel maar wat kost een gewone accu?