Wie kan mij vertellen waar het zijscherm allemaal vast zit?
Ik weet dat ie boven op een paar plaatsen vast zit maar verder kan ik alleen maar gokken.
Dus wie kan mij helpen.
Loshalen linker zijscherm clio 16v '91
-
- Contacteer:
slijptol
hebbie al je binnen scherm er uit?
je voor bumper los?
als je de deur open doet hebbie daar al gekeken?
hebbie al je binnen scherm er uit?
je voor bumper los?
als je de deur open doet hebbie daar al gekeken?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
- Geert Claes
Tja ik vermoed dat dat bovenaan zit, inderdaad ook ergens achter de deur als je deze opendoet. De modderkuip zal losmoeten vrees ik. Daar kunnen eventueel aan de kant van de deur ook nog schroeven zitten. De pinker kan je er zo uitklikken, misschien is daar nog iets te zien. En de hoek van de bumper zal denk ik ook los moeten.
Laat ons iets weten als je het gevonden hebt. dat is altijd praktisch
Laat ons iets weten als je het gevonden hebt. dat is altijd praktisch
-
Ik weet dat ik eerst zelf goed moet zoeken naar de bevestigingen alleen omdat ik weinig tijd had kon ik alle hulp wel gebruiken.
Het zijscherm is er nu af en de bouten zatten:
stuk of vier aan de bovenkant waarvan een onder een plastic kapje maar dan moet je even twee schroeven (die duidelijk te zien zijn)loshalen en de ruitenwisser zodat je voldoende het kapje omhoog kan krijgen om de bout er uit te draaien.
Verder zat er een bij het achterstuk bij de deur maar dan moet je eerst even de binnen kappen weghalen en dan verwijst de rest vanzelf.
En er zaten nog twee moertjes valkbij de dorpel onderaan.
In elk geval bedankt voor de info.
Het zijscherm is er nu af en de bouten zatten:
stuk of vier aan de bovenkant waarvan een onder een plastic kapje maar dan moet je even twee schroeven (die duidelijk te zien zijn)loshalen en de ruitenwisser zodat je voldoende het kapje omhoog kan krijgen om de bout er uit te draaien.
Verder zat er een bij het achterstuk bij de deur maar dan moet je eerst even de binnen kappen weghalen en dan verwijst de rest vanzelf.
En er zaten nog twee moertjes valkbij de dorpel onderaan.
In elk geval bedankt voor de info.