*FLITSende topic* bij het CJIB

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gilles
Contacteer:

Ja wie kent 'm niet?! Die kl*te envelop van CJIB te Leeuwarden! :evil:

Schijnbaar hebben ze een nieuwe melkkoe gevonden, de A16!
Ik rij nu 3 jaar over die A16, en nooit een boete binnengehad.
Maar NU, NU regent het van die sch**t brieven in m'n brievenbus!!! :evil: :evil:
En dan nog eens van die kl*te bedraagjes van 28 euro's. (nu weet ik wel dat dit meevalt, er zijn hogere snelheden te halen op de A16) :p :p

Nu weet ik: Respect is Everything, maar ik zit hier wel op m'n tandvlees te bijten :(

Nu is mijn vraag: Wie heeft hier nog meer last van?!?!?!?!

Oohjah, wie weet wat je moet doen om je foto op te vragen bij de politie?! Ik wil nu mezelf wel boven m'n bedje hebben hangen tussen de "10 most wanted" :p :D
Laatst gewijzigd door Gilles op do 5 dec 2002 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
Derby

Ga naar de site van de Tuftufclub http://www.tuftufclub.com/
Daar klik je bovenin op "bezwaarhulp" en daar wijst de weg zich vanzelf. (wel lezen)

En Succes. Ik denk dat je weinig kans maakt om niet te hoeven betalen als die kast er pas net hangt.

Derby
Ivar

Waar hangt die kast dan? of was het een mobiele post?
Marcel dLC

Bij ons thuis kwamen er laatst 3 brieven van het CJIB in 1 week. (gelukkig geen voor mij)
Kun je bij het CJIB ook gezinskorting krijgen? :)

Marcel
martin rs

tis allemaal wat ik rij al twee jaar rond en ben nog nooit geflitst haha
jeroen.k

martin rs schreef:tis allemaal wat ik rij al twee jaar rond en ben nog nooit geflitst haha
Moet je dat niet ff afkloppen! :lol:

Ik kreeg er laats weer één van 115 euro! :(
Op een autoweg waar je bij de stoplichten maar 70 mag, dan staan ze direct na het "70" bord en ik lette even niet op! :(

Stelletje ##&^$&$&#&!^%#* (vrij vertaald; minder aardige personen die leven van het naaien van "eerlijke burgers")
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

zeker gezien die gasten die die geldwagen wilden overvallen in eindhoven? die laten ze gewoon lopen?
maar flitsen doen we wel hoor

makkelijk geld innen :-*
Merijn.V
Contacteer:

Tegenwoordig staan ze op de A16 bijna elke avond te flitsen zodra de files beginnen op te lossen.

Stel je voor:

Je hebt in beide richtingen elk ca 5 tot 6 stroken asvalt tot je beschikking en je mag er maar 100 km.

Persoonlijk hoop ik de controles nog niet over het hoofd gezien te hebben. ff afkloppen.

*KLOP*KLOP*
martin rs

kunnen ze je alleen flitsen op de binnenste en buitenste baan of kunnen ze ook de middelste banen flitsen?
Mickael

Hebben jullie hem vanochtend ook zien staan op de A16 Bij afslag Hendrik Ido Ambacht?

Ze stonden daar vorige week ookal.

Heb ik dus ff mazzel gehad dat ik daar eraf moest :)
Mickael

martin rs schreef:kunnen ze je alleen flitsen op de binnenste en buitenste baan of kunnen ze ook de middelste banen flitsen?
Ze stonden vanochtend op een viaduct met 6 van die rot dingen, dus voor elke rijstrook 1.
Goof

jeroen.k schreef: Op een autoweg waar je bij de stoplichten maar 70 mag, dan staan ze direct na het "70" bord en ik lette even niet op! :(
Dit vind ik nou echt van die nsb-praktijken :evil:
Ik bedoel, je mag niet te hard, jaja, dat weten we wel, en als je geflitst wordt, nah, dan moet je maar betalen.
Maar het is toch van de gekke dat ze van je verwachten meteen vol in de ankers te gaan bij zo'n bord :(
jeroen.k

Goof schreef:
jeroen.k schreef: Op een autoweg waar je bij de stoplichten maar 70 mag, dan staan ze direct na het "70" bord en ik lette even niet op! :(
Dit vind ik nou echt van die nsb-praktijken :evil:
Ik bedoel, je mag niet te hard, jaja, dat weten we wel, en als je geflitst wordt, nah, dan moet je maar betalen.
Maar het is toch van de gekke dat ze van je verwachten meteen vol in de ankers te gaan bij zo'n bord :(
Maar als je alvast gas geeft bij het bord "100" dan ben je wel weer fout, want dat mag pas na het bord. Dan hoef je ook pas na het bord te remmen vindt ik!
maar ja, je doet er niks aan.
In de politiek zijn ze nu ook zo bezig met meer blauw op straat om zo de straten veiliger te maken. Maar niemand die op het idee komt om al die flits agenten te gebruiken op straat en "echte" criminalteit aan te pakken! :(
Serge1916V

Ik heb nu 1,5 jaar mijn rijbewijs en heb tot nu toe 6 boetes gehad!!
De eerste 2 maanden had ik geen boetes en de 4 maanden erop had ik 6 boetes gekregen :lol: :lol:
Allemaal domme dingen zoals tot 10 km te hard!! Op plaatsen waar ik weet dat ze altijd staan!! 1 keer was ik met mijn vriendin geflitst, reed 62 voor het politiebureau.
En 1 keer omdat ik een raceje deed met een porsche :D
ik kon toen nog net remmen tot de 60 km/h die porsche is ook geflitst :lol: :lol:

nog 2x omdat door te hard rijden t/m 10 km/h
En 2 x verkeerd parkeren € 40,-

En laatst nog 1 maar dat was te voet.
Was zaterdagavond, op stap en ik moest pissen buiten maar bij de pisbak was het echt druk dus ikke om de hoek gegaan en daar gezeken, draai me om. En jahoor...loop ik van die smurfen tegen het lijf. Boete van openbaar pissen. Hij wilde me zelfs meenemen naar het bureau omdat ik mijn naam niet wilde zeggen hehehe >-) >-)

Gr
Serge
Derby

Officieel is het zo dat als er zo bord staat dat je daarna pas van het gas hoeft. REMMEN mag nieteens op de snelweg. OP de a12 bij Utrecht hebben ze dat slim gedaan. Een 100 km bord en vlak daarachter een kast. Als je je aan de regels houd en 120 rijd en dat bord voorbij bent ben je zowie zo de lul. En dan nog zeggen dat het de veiligheid dient. Me reet :evil:.

Wie heeft het adres van Dhr. Spee?

Derby
martin rs

ongeloofelijk wat een eikels vlak na dat bord dus je moet al ver voor dat bord remmen anders ben je dus de lul wie doet dat nou helamaal niemand. dus iedereen die er voor het eerst komt is de lul
jeroen.k

martin rs schreef:ongeloofelijk wat een eikels vlak na dat bord dus je moet al ver voor dat bord remmen anders ben je dus de lul wie doet dat nou helamaal niemand. dus iedereen die er voor het eerst komt is de lul
Idd ja, best gemeen. Nu rij ik daar elke dag en ik weet dat las ze daar flitsen ze direct na het bord staan, maar ja...je let niet altijd even goed op de flitsers. Je moet immers ook nog op het verkeer kunnen letten.
martin rs

je moet tegenwoordig inderdaad meer naast de weg kijken dan op de weg
Derby

je moet tegenwoordig inderdaad meer naast de weg kijken dan op de weg
Is toch geen goede ontwikkeling, niet? Maar het zal wel een hoger doel dienen. Ook zoiets zijn die kasten aan bruggen. Als je weet dat je weer over de zelfde weg terug moet, moet je opletten op de andere weg helft om te kijken of je straks niet de pineut bent.

Derby
martin rs

kan degene die dit topic heeft aangemaakt de naam niet even veranderen in flits topic.... :D
Merijn.V
Contacteer:

Mickael schreef:
martin rs schreef:kunnen ze je alleen flitsen op de binnenste en buitenste baan of kunnen ze ook de middelste banen flitsen?
Ze stonden vanochtend op een viaduct met 6 van die rot dingen, dus voor elke rijstrook 1.
Dit schijnen verkeerstellers te zijn en geen snelheidscontroles. Maar pin me er niet op vast.
Diwwek

/me is postbode en heeft ooit eens op een dag 9 CJIB enveloppen op 1 adres moeten bezorgen >-)
Gilles
Contacteer:

hmmmz, ikkuh net zo'n bezwaarschrijft bij de tuk tuk club inelkaar geflanst, ziet er wel aardig uit, zal wel geen effect hebben, maar is wel geinig, ik me niet zonder slag of stoot gewonnen geven.
Blij dat ik nog ff in een alfa bak rijd, en niet de 5! anders waren die boetes niet te overzien! >-)
Gilles
Contacteer:

martin rs schreef:kan degene die dit topic heeft aangemaakt de naam niet even veranderen in flits topic.... :D
is geregeld 8)
Gilles
Contacteer:

martin rs schreef:tis allemaal wat ik rij al twee jaar rond en ben nog nooit geflitst haha
hmmmz dat zij ik ook nog een paar weken terug, tot opeens..... hehe

(op wat parkeerboetes na dan), ben nogal vergeetachtig soms... <-- kaartjes kopen=belangrijk!! = niet vergeten!!! (tip) :wink:
Anonymous

hmmmm

ik wou dat ik dit kon zeggen zit inmiddels aan 20 overtredingen in drie jaar :evil:
Gilles
Contacteer:

hehe, als ik zo door ga, dan rijd ik dat wel binnen een 1/2 jaar :(
maargoed, ik ga nu eerst maar ff een briefje op de post doen.. hebben ze 'm deze week nog binnen bij de Officier v. Justitie :p

mzzls
Goof

Ploegah schreef:
hmmmm

ik wou dat ik dit kon zeggen zit inmiddels aan 20 overtredingen in drie jaar :evil:
...zucht...
hier nog een...
heb er een apart mapje voor, begint best dik te worden :D
Anonymous

Ik heb de WC ermee behangen

Is wel lachen heb je er tenminste nog wat aan :-D
martin rs

Goof schreef:
Ploegah schreef:
hmmmm

...zucht...
hier nog een...
heb er een apart mapje voor, begint best dik te worden :D
en ik rij altijd te hard :D
Ron RS

Merijn.V schreef:
Mickael schreef:
Dit schijnen verkeerstellers te zijn en geen snelheidscontroles. Maar pin me er niet op vast.

Ja dat kan kloppen ze staan ook vaak op het viaduct bij Papendrecht over de A15
Foeke

Gilles schreef:Ja wie kent 'm niet?! Die kl*te envelop van CJIB te Leeuwarden! :evil:
Je zou er maar wonen :D :D :D :D :D :D :D
<-------So you know don't mess with a Reno------->
jeroen.k

F 16Valve schreef:
Gilles schreef:Ja wie kent 'm niet?! Die kl*te envelop van CJIB te Leeuwarden! :evil:
Je zou er maar wonen :D :D :D :D :D :D :D
Kun je ff langs gaan! :D

Is er veel vandalisme rond het gebouw van hun? (lijkt me wel toch?)
Turbo-Peer

Ik heb gisteren m'n boete betaald onder vermelding van "CJIB geldwolven".
Ook heb ik 1 eurocent teveel betaald...hopelijk kost dat hun weer wat extra administratiewerk, al betwijfel ik 't.
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
martin rs

had je mischien beter een eurocent minder kunnen betalen dan hadden ze mischien nog meer werk :wink:
Plaats reactie