Hoi,
Ik heb een vraag, want mijn kilometer teller die trilt best wel.
Als het koud is geweest en je start de auto smorgens dan trilt mijn kilometerteller niet, maar als je dan een paar kilometer hebt gereden dan trilt ie wel weer supererg!! Normaal gesproken trilt ie altijd.
Hoe harder je rijdt hoe minder hard ie trilt.
Is dit een kabel pobleem ? Of komt dit door de tellerbak ?
Gr
Serge
Km/h-teller trilt niet als ie koud is
-
Oh relaxed!!
Dan ga ik vanmiddag maar eens zo een kabel halen.
Bij Reno Vertelde ze mij namelijk dat het waarschijnlijk aan de tellerbak ligt. Want dat is vaak het probleem.
Maar ik ga eens een nieuwe kabel proberen.
Thnx
Dan ga ik vanmiddag maar eens zo een kabel halen.
Bij Reno Vertelde ze mij namelijk dat het waarschijnlijk aan de tellerbak ligt. Want dat is vaak het probleem.
Maar ik ga eens een nieuwe kabel proberen.
Thnx
-
Hoe bedoel je "hij zit er los in" ???martin rs schreef:heb ik gister ook gedaan kael kosste 5 euro haha en hij zit er los in ik heb net alles vervangen
Ik ga dit maar eens morgen doen, ik heb morgenmiddag vrij genomen. Moest toch mijn dagen op maken.

ik had mijn zonneklep eraf gehaald moet je echt voorzichtig doen anders breekt ie en dan kan je je stekkers van je teller eraf halen en je kabel eraf halen. dan kan je je kabel vanaf je tellers er zo uit je bak trekken en de nieuwe erin doen en dan weer in elkaar bij mij ging et perfect
Alleen jammer dat hij een 19 heeft, die heeft namelijk geen "zonneklep".martin rs schreef:ik had mijn zonneklep eraf gehaald moet je echt voorzichtig doen anders breekt ie en dan kan je je stekkers van je teller eraf halen en je kabel eraf halen. dan kan je je kabel vanaf je tellers er zo uit je bak trekken en de nieuwe erin doen en dan weer in elkaar bij mij ging et perfect

Anders kan ik je de beschrijving van de vraagbaak vanavond wel ff mailen!

-
martin rs schreef:ik had mijn zonneklep eraf gehaald moet je echt voorzichtig doen anders breekt ie en dan kan je je stekkers van je teller eraf halen en je kabel eraf halen. dan kan je je kabel vanaf je tellers er zo uit je bak trekken en de nieuwe erin doen en dan weer in elkaar bij mij ging et perfect
Ik weet ook niet wat een zonneklep is.
Wat ik wel weet is hoe ik die tellerbak eruit krijg want ik heb al een keer witte wijzerplaten erin gedaan. Dus ik heb die tellerbak a 10x in en uit elkaar gehaald in totaal. Want had tot 3x toe de verkeerde wijzerplaten binnen gekregen.
Dus elke keer in en weer uitelkaar.
Die kabel die loopt dus van je teller bak naar je as/wiel ??
Is dat moeilijk te vervangen ? Want ik weet niet tot hoe ver die kabel loopt en waar die naartoe loopt ? Want op een brommer is dat makkelijk(naar het voorwiel) Maar hoe zit dat bij een auto ??

Gr
Serge
-
Oh ik had nog niet verder gelezen....
Daarom weet ik niet wat een zonneklep is

Daarom weet ik niet wat een zonneklep is

-
OK, dan moeten we vanmiddag maar eens een kabel kopen.
Ik ben nu net afgewerkt 15:30
Ben ook wel om 7uur begonnen.
Badankt voor de info
Thnx
Serge
Ik ben nu net afgewerkt 15:30

Ben ook wel om 7uur begonnen.
Badankt voor de info

Thnx
Serge
-
HAHA