FF de hamer gepakt en een mep gegeven, dan heb je dus een mooi gat

Kun je mooi een koude luchtslang achter maken of zijn deze voor extra lampen ofzo. Ik denk dat ik er gaas in maak (zit nu toch met gaten)

Iemand een idee?
GreetZ
Daar heb je niet echt veel ruimte voor, tenminste zoals ik het kan bekijken.Christian schreef:ik heb daar een luchtslang rond 70MM opgemaakt naar het luchtfilterhuis heen zo krijg je puure rij wind in het luchtfilterhuis
maar het kan wel RO 16V heeft het ookStylo schreef:Daar heb je niet echt veel ruimte voor, tenminste zoals ik het kan bekijken.Christian schreef:ik heb daar een luchtslang rond 70MM opgemaakt naar het luchtfilterhuis heen zo krijg je puure rij wind in het luchtfilterhuis
Christian schreef:maar het kan wel RO 16V heeft het ookStylo schreef:Daar heb je niet echt veel ruimte voor, tenminste zoals ik het kan bekijken.Christian schreef:ik heb daar een luchtslang rond 70MM opgemaakt naar het luchtfilterhuis heen zo krijg je puure rij wind in het luchtfilterhuis
In de race clio's gebruiken ze de gaten voor rem koeling voor op de weg kan je een gat gebruiken voor een directe lucht aanvoer voor het luchtfilterhuis en dit verschil merk je echt.martin rs schreef:helpt dat echt zoveel?? zijn er hier mensen die te maken krijgen met gloeiende remschijven??? kan me bijna niet voorstellen op de normale weg.
Ik zou er wel een roostertje ervoor zetten anders heb je bladeren in je luchtfilterhuis zitten, ik heb het zelf ondervonden moet toen elke week mijn luchtfilter uitkloppen.oxje schreef:Moet er geen roostertje voor die luchtslang-gat in je bumper, om te voorkomen dat er al teveel troep richting je luchtfilterhuis gaat, of kan je gewoon een open gat houden.
Want op zich lijkt het mij ook wel wat.
Tis maar waar je prioriteit aan geeft...Die lampen kun je 1x per jaar legaal aanzetten.Christian schreef:ja maar de meeste clio 16V hebben mist lampen er in zitten en het is zonde om ze der uit tehalen
Er zit toch geen bak achter?Harm schreef:Heeft iemand wat meer info over de bak die achter de mistlamp hoort te zitten?
Waar je het originele luchtfilterhuis mee kan verbinden voor extra koude lucht.
Een tekening, foto, maar als iemand zo kan uitleggen hoe het eruit ziet, ook goed.