[r5gtt] echte vlammenwerper uitlaat
ik las in de maxpower deze maand dat er een systeempie te koop is(zal wel langer verkocht worden) waarbij je een bougie in je uitlaat zet en een onsteking hieraan om zodoende vlammen uit je uitlaat gassen te halen.
Leuk ! alleen 100 pond is absurd, ken je liever van de sloop een onsteking uit een kleine auto slopen en zelfbouwen.
Alleen mijn vraag blijft dan : stel je hebt een lege pijp van voor tot achter, slaat de vlam dan niet terug tot je turbo?? What about safety??
Vind het wel geinig ding maar als het ten koste van me turbo of me leven gaat dan doen we het niet.
Leuk ! alleen 100 pond is absurd, ken je liever van de sloop een onsteking uit een kleine auto slopen en zelfbouwen.
Alleen mijn vraag blijft dan : stel je hebt een lege pijp van voor tot achter, slaat de vlam dan niet terug tot je turbo?? What about safety??
Vind het wel geinig ding maar als het ten koste van me turbo of me leven gaat dan doen we het niet.
Goed is het nooit lijkt me... maar je kan zoiets maken door een bougie in je pijp te zetten, en dan een knopje waarmee je de onsteking van je hoofdbougiekabel afhaalt en in plaats daarvan naar de bougie in je uitlaat leidt. Zorgt dat er een berg onverbrand mensel komt met een knetterend bougieke in je pijp die erop wacht 

Dit systeem heb ik vorige week op mijn gtt gebouwd. Moet alleen nog ff wat problemen oplossen en dan zal hij het moeten doen dacht ik. Hahahaha benzine krijgt hij genoeg
(of niet arjen
). maar ik heb het nog niet werkend op mijn side pipe. Op een 1 of andere manier wil hij geen brandstof ontbranden terwijl hij genoeg brandstof krijgt. Heb nog een paar dingen wat ik nog wil proberen om het werkend te krijgen. Maar dat moet ik nog eens rustig bekijken en uit proberen. Heb er eerst geen tijd meer voor dus heb ik het ff in de doofpot gestopt

There will be plenty of time to rest when your dead
ma cat nogmaals what about safety?? slaat die niet vet terug? Tis net zoiets als een scheet in de fik te steken...bij sommige mensen liep het fout af:)catrinus schreef:Dit systeem heb ik vorige week op mijn gtt gebouwd. Moet alleen nog ff wat problemen oplossen en dan zal hij het moeten doen dacht ik. Hahahaha benzine krijgt hij genoeg(of niet arjen
). maar ik heb het nog niet werkend op mijn side pipe. Op een 1 of andere manier wil hij geen brandstof ontbranden terwijl hij genoeg brandstof krijgt. Heb nog een paar dingen wat ik nog wil proberen om het werkend te krijgen. Maar dat moet ik nog eens rustig bekijken en uit proberen. Heb er eerst geen tijd meer voor dus heb ik het ff in de doofpot gestopt
Je moet gewoon zorgen dat je genoeg flow hebt naar achteren, dus niet als 1000rpm maakt!
S
nder

S

Gewoon een ontsteking dat gaat dus niet! Je moet wel iets hebben dat pulzen maakt en die op de ontstekings module zettten. Of je moet eem tweede puls opnemer plaats, dan werkt het wel.ed_pret schreef:dat is het systeem ookknoppie in je dashboard, onstekingbobine ergens in je achterbakkie, bougie in je uitlaatje et voila !
Ken natuurlijk ook gewoon een zippo lighter erachter plakken.
S

Of mijn manier.
jongens toch...is da nu zo belangrijk om vlammen uit je uitlaat te krijgen??? Denk eraan dat de uitlaat vlak naast je benzinetank loopt, enne gaan knoeien met je ontsteking om er nog een bougie bij te krijgen??? Ik heb daar mijn twijfels over, ga eens ten rade bij een raceteam...die hebben genoeg ervaring met "de vlam in de pijp"... 

Hoge bomen vangen...geen konijnen
Welnee die vlam slaat echt niet terug. valt allemaal wel reuze mee. Bij mij is de vlam nog niet terug geslagen. lijkt mij ook vreemd bij 3000 toeren of hoger.ed_pret schreef: ma cat nogmaals what about safety?? slaat die niet vet terug? Tis net zoiets als een scheet in de fik te steken...bij sommige mensen liep het fout af:)
-
Het lijkt mij als je het een aantal keren een 'vlam in de pijp' uitprobeert dat je je uitlaat binnen no-time kan vervangen. Het is volgens mij onwijs slecht voor je uitlaat. Maarja het is wel leuk als er een irritante slopel achter je rijdt
.

-
Nou word het dan geen troep in je uitlaat als je steeds die vlammenwerper aanzet???
-
FF offtopic hoor maar ik zie nu pas dat de tijd hierboven niet klopt. Ik post hem om 23.30 en de tijd staat nu op 00.30
.

bij mij op 11:35
He! nu is die weer rood.
Wat nog leuker is voor als er irritante auto's achter je rijden is een ruitenwisserpompje met resevoir bij je uitlaat bouwen, maar dan met diesels ipv zeep! Dit moet je dan in de uitlaat spuiten et voila...een dikke pluim zwarte rook naar achteren... 
Vriend van een vriend van me heeft dit gedaan...

Vriend van een vriend van me heeft dit gedaan...
Of de mazzel hebben dat je keerring van de uitlaatzijde van je turbo niet helemaal jofel meer is 
Echt heel lollig als je een pluimpje trekt bij het afremmen voor een stoplicht, als er dan een auto naast je komt staan die heftig gebaart dat het rookt.
Reactie:
Vriendelijk lachen, duimpje omhoog en meteen het gas er weer op zodra het groen is
Echt heel lollig als je een pluimpje trekt bij het afremmen voor een stoplicht, als er dan een auto naast je komt staan die heftig gebaart dat het rookt.
Reactie:
Vriendelijk lachen, duimpje omhoog en meteen het gas er weer op zodra het groen is

hahaha
ja ik ken dat, of dat voetgangers die staan te wachten hun neus dichtknijpen en met hun handen gaan zwaaien. (had ik met mijn GT nadat ik een nieuwe turbo had gemonteerd en dus met een uitlaat vol met olie reed)
Was wel lachen, ff heen en weer sprinten op ene stukje mooie weg in delft reed ik op de terugweg door mijn eigne olie wolk heen

ja ik ken dat, of dat voetgangers die staan te wachten hun neus dichtknijpen en met hun handen gaan zwaaien. (had ik met mijn GT nadat ik een nieuwe turbo had gemonteerd en dus met een uitlaat vol met olie reed)
Was wel lachen, ff heen en weer sprinten op ene stukje mooie weg in delft reed ik op de terugweg door mijn eigne olie wolk heen

Wat ik altijd ff doe als er wielrenners aankomen is ff mijn gtt op de choke trekken en dan gas geven. Moeten ze door zo`n zwarte wolk heen fietsen. En ja ik heb een vreselijke hekel aan wielrenners. Of als ze eraan komen ff de gtt op 3000 toeren of hoger, contact af, contact aan en in de spiegel kijken naar de vriendelijke gebaren die ze maken
. Damn wat heerst een side pipe 

Catrinus my man, wij scholden vroeger ook wielrenners uit, toen ik fanatiek Mountainbiker was. Das pas een echte sport vergeleken met wielrennencatrinus schreef:Wat ik altijd ff doe als er wielrenners aankomen is ff mijn gtt op de choke trekken en dan gas geven. Moeten ze door zo`n zwarte wolk heen fietsen. En ja ik heb een vreselijke hekel aan wielrenners. Of als ze eraan komen ff de gtt op 3000 toeren of hoger, contact af, contact aan en in de spiegel kijken naar de vriendelijke gebaren die ze maken. Damn wat heerst een side pipe

Nu krijgen ze nog steeds regelmatig een opmerking om hun oren

-
Mijn hobby is wielrennen.............. 

-
- Contacteer:
Hey als er een slopel achter je rijd... dan kan ik dat dus ook zijn....*Stephan_RSI* schreef:Het lijkt mij als je het een aantal keren een 'vlam in de pijp' uitprobeert dat je je uitlaat binnen no-time kan vervangen. Het is volgens mij onwijs slecht voor je uitlaat. Maarja het is wel leuk als er een irritante slopel achter je rijdt![]()
.
Naar het werk rij ik met m'n slopel cadedilac 1.3 I over de a2 iedere dag.... Als ik een Renault Turbo zie dan ga ik zeker even extra kijken...

Drive it like you stole it
-
geintje............
Heb in geen 4 jaar op een trapfiets gezeten, mij te vermoeiend. Waarom zou ik fietsen als ik een auto heb staan? Gezond???? pffffff ik eet al gezond........
Heb in geen 4 jaar op een trapfiets gezeten, mij te vermoeiend. Waarom zou ik fietsen als ik een auto heb staan? Gezond???? pffffff ik eet al gezond........
-
Bij McDonalds...............
-
Ik haal even een oud topic terug:catrinus schreef:Wat ik altijd ff doe als er wielrenners aankomen is ff mijn gtt op de choke trekken en dan gas geven. Moeten ze door zo`n zwarte wolk heen fietsen. En ja ik heb een vreselijke hekel aan wielrenners. Of als ze eraan komen ff de gtt op 3000 toeren of hoger, contact af, contact aan en in de spiegel kijken naar de vriendelijke gebaren die ze maken. Damn wat heerst een side pipe
Contact af/aan dan krijg je toch een backfire, niet? Is dit niet slecht voor de onsteking/uitlaat?
some people are alive only because it's illegal to kill them
heb het zelf ook wel is gedaan maar ik heb er geen lekker gevoel bij alles krijgt in eens een klap. denkt dat alles wel zo'n beetje daardoor kapot kan. je demper inieder geval wel.
als op snel weg je ontsteking wegvalt en dan naar pr sec weer aan gaat(zelfde idee als contact aan uit) dan maakt ie zo'n knal dat je demper open scheurt.
wel leuk geluid naar die tijd
als op snel weg je ontsteking wegvalt en dan naar pr sec weer aan gaat(zelfde idee als contact aan uit) dan maakt ie zo'n knal dat je demper open scheurt.
Ik rij dan wel een clio, maar toch.
Ik heb als ik met mijn gas speel ook een vlammende uitlaat
, maar of het echt kwaad kan?
Ik rij al ruim 3 jaar zo, zonder dat ik mijn demper heb moeten vervangen. Dus wat dat betreft kan het dus wel.
Ik heb alleen niet z'n systeem met bougie enzo.
En bij mij geeft ie echt hele harde knallen, vraag maar aan mensen die met me hebben meegereden. (Opa, dennis, bambi enz enz) of achter me hebben gereden.
Ik heb als ik met mijn gas speel ook een vlammende uitlaat

Ik rij al ruim 3 jaar zo, zonder dat ik mijn demper heb moeten vervangen. Dus wat dat betreft kan het dus wel.
Ik heb alleen niet z'n systeem met bougie enzo.
En bij mij geeft ie echt hele harde knallen, vraag maar aan mensen die met me hebben meegereden. (Opa, dennis, bambi enz enz) of achter me hebben gereden.
Welke demper???red_Turbo schreef:heb het zelf ook wel is gedaan maar ik heb er geen lekker gevoel bij alles krijgt in eens een klap. denkt dat alles wel zo'n beetje daardoor kapot kan. je demper inieder geval wel.