Tikkende aandrijfas...
Een van m'n aandrijfasjes tikt. Dit tikken hoor ik alleen bij bochten naar rechts. Wie kan mij vertellen welke as het probleem is, links of rechts? Bij rechtse bochten staat de druk/ kracht op het linkerwiel dus ik dacht zelf het zal wel de linker zijn. Iemand een serieuze andere suggestie?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
EDIT.
Durf er niets van te zeggen.
Gr. Frits

Durf er niets van te zeggen.
Gr. Frits
Laatst gewijzigd door Gerald op ma 25 nov 2002 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Project: GTT Blue Sport
Ff aan de assen voelen, speling merk je wel als je ze met de hand draait.
ik heb precies hetzelfde.
Ben bij veban geweest en het is niet de andrijsas en ook niet de fuse kogel, maar waarschijnlijk is je rubberen ring versleten waardoor er speling in je schokdemper zit, die gaat hij binnenkort vervangen bij mij, ik dacht eerst ook aan die andere mogelijkheden maar hij heeft het nagekeken en zei dat het die ring was wat vaker voorkamt dan wat anders... dus nog een mogelijkheid erbij
Ben bij veban geweest en het is niet de andrijsas en ook niet de fuse kogel, maar waarschijnlijk is je rubberen ring versleten waardoor er speling in je schokdemper zit, die gaat hij binnenkort vervangen bij mij, ik dacht eerst ook aan die andere mogelijkheden maar hij heeft het nagekeken en zei dat het die ring was wat vaker voorkamt dan wat anders... dus nog een mogelijkheid erbij

?????????????????????????????????????????????mike16v schreef:ik heb precies hetzelfde.
pas wakker man
Oh die rubberen ring
Zeg het kan toch niet zo lastig zijn uit te vinden welke aandrijfas aan gort is hé?

Zeg het kan toch niet zo lastig zijn uit te vinden welke aandrijfas aan gort is hé?
Nu daar vergis je je wel heel erg in... Ik heb vorig jaar BEIDE vervangen om dat de dealert niet wist welke het was....Riël schreef:Oh die rubberen ring![]()
Dus ik heb nog een goede rechter te koop. 20K meegereden.