"renault"stikker

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Ik heb an de hand van sommige reactie's gevraagd aan de persoon waar ik ze heb laten maken,of hij dit nog een keer wil doen maar dan 100x (geintje).Hij wou er nog wel een paar maken maar ik hoor deze week wat dan de prijs is voor deze stikker.Hij zit op een transparante achtergrond dus alleen de letters komen op je auto,kan je zelf een achtergrond bepalen.
Zodra ik wat weet over een prijs laat ik dit even weten en dan hoor ik wel hoeveel het er moeten worden.
jpp_GTX

Fabio,

Je kunt er voor mij vast 2 [img]http://www.student.kun.nl/j.posthuma/Fi ... Banaan.gif[/img] (waarvan 1 reserve :D ) inschrijven (ligt wel aan de prijs, dus onder voorbehoud!)

Die sticker die op je achterbumper zit, is die van dezelfde grootte als die op de voorruit?

Groeten,

Jan-Paul

(ps stikker is wel met een c -> sticker ! :lol: )
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

ik zou er denk ook wel 1 op mijn vooruit en achter ruit willen maar licht bij mij ook aan de prijs
Rudo

Zijn het gedrukte stickers (zeefdruk) of zijn de letters uitgesneden uit stickerfolie?
Anonymous

ze lijken uitgesneden maar dat durf ik niet te zeggen,ze zitten netjes op een dubbel transparant dus makkelijk en netjes aan te brengen.
Plaats reactie