In die "Ali G" en "Cli breeeed" onderwerpen staan (links naar) foto's met gekleurde interieurs. Nou kun je zo'n setje kopen, maar hoe kleur je bijvoorbeeld het kaartenvak of de hoezen van de versnellingspook en handrem? Gewoon met de spuitbus erover?
Ik vind die kleuraccenten mooi en ze geven iets individueels aan je auto. Ik heb zelf een 'moeilijke' kleur (lees: komt alleen op Scénic II en RX4 voor) en ik weet ook niet of je graag metallic/pearl binnen in je auto hebt. Als de zon schijnt, bijvoorbeeld, wat hier nogal eens het geval is.
- Peter
Gekleurd (colour coded) interieur?
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Nog leuker, ik woon vrij dicht bij de Etna. Dus ik heb voorlopig maar opgegeven om het roet van mijn auto te poetsen tot de wind draait.Tom schreef:wrijf het er maar inPeter @ Malta schreef:Als de zon schijnt, bijvoorbeeld, wat hier nogal eens het geval is.

- Peter
Ik zou qua spuiten alleen de "harde" interieur delen doen, de pookzak enzo, koop je gewoon een gekleurde versie voor bij de auto-onderdelenshop (als jullie die hebben) gekleurd pookknopje erbij, handremzakje en knopje, dan nog een gekleurd sportstuurtje (tenzij je airbags heb) en ben je al een heel eind.
Als je nu je interieur gaat lopen spuiten en het gaat mis (of je vindt het toch niet mooi) dan zit je er mee, met vervangingsonderdelen kun je het nog terugwisselen.
edit: tjeezus wat een tiepvauten!
Als je nu je interieur gaat lopen spuiten en het gaat mis (of je vindt het toch niet mooi) dan zit je er mee, met vervangingsonderdelen kun je het nog terugwisselen.

edit: tjeezus wat een tiepvauten!