Echt wel VET dat Renault weer met een Turbo uitvoering komt.
Ik ben er wel blij om

Grtzzz
je moet het omdraaien dus eerst zonder / en erachter met /Serge1916V schreef:Topsnelheid is wel een beetje minder ja.
Hoe kan het nou dat die stomme link het niet doet ?!![]()
Ik heb al 10x ge-edit maar krijg het niet als een link!! En ik doe het toch echt goed.
Net als ik het voorbeeld.
Nou ja.... THNX RAY!!!
hahaha
Dat had ik ook al niet in het subject neergezetedwinvr schreef:cool wel jah! vind alleen de topsnelheid een beetje aan de lage kant...
zal dus zijn aangezien vor 7,6 sec,vergissing dusGeert Claes schreef:In dat artikel staat toch niets van 7.6 naar 100km/u, alleen maar van een verbruik van 7.6 per 100 km bij de diesel.
Of heb je ergens een andere bron???
Of zie ik iets over het hoofd??![]()
lekker belangrijk...edwinvr schreef:cool wel jah! vind alleen de topsnelheid een beetje aan de lage kant...
Niet gelijk een opvolger van de 5gtt verwachtenStefijn schreef:lekker belangrijk...edwinvr schreef:cool wel jah! vind alleen de topsnelheid een beetje aan de lage kant...
ik vind het vermogen voor een 2.0 16v turbomotor een beetje aan de lage kant, veel belangrijker imo
Klopt ja, foutje.Geert Claes schreef:In dat artikel staat toch niets van 7.6 naar 100km/u, alleen maar van een verbruik van 7.6 per 100 km bij de diesel.
patrick 21TURBO schreef:zal dus zijn aangezien vor 7,6 sec,vergissing dusGeert Claes schreef:In dat artikel staat toch niets van 7.6 naar 100km/u, alleen maar van een verbruik van 7.6 per 100 km bij de diesel.