Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
che

Ggrrr :sad: :sad:

Is gisteravond bij me ingebroken...
Dacht eerst dat ik misschien de achterklep per ongeluk opengelaten had, maar zag vandaag dat ze de deur geforceerd hebben... :sad: :sad:
Met zo'n staaf, tussen je raam en je deur.... zit nu speling in van ongeveer 1 a 2 cm......

Hebben alleen mijn boxen meegenomen, niet mijn papieren of andere shit...dus heb nog "geluk" gehad...

Maar wat kan/moet ik aan die deur laten doen?
op zich zie er je niet zoveel van, alleen regent het zo naar binnen...... is dat makkelijk te maken...of?
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Wat een k*tstreek zeg :sad: Ik vind het rot voor je. Bij mij zijn ook nog altijd de sporen van een poging tot inbraak zichtbaar: een knikje in de deur en bij beide zijramen... Grrrrr :sad:
Marius

afschieten die eikels !
che

Ja...heb het echt helemaal gehad....

Maar wat kan ik eraan doen....

Of kan ik het zo laten?
Anonymous

Wat een f#ckstreek zeg, <a href="mailto:g@dverdikke" target="_new">g@dverdikke</a>, ben je mooi klaar mee... klote man.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

che met een beetje precieze kracht kan je de deur wel terug buigen, geen brute kracht gebruiken want dan knikt de deur en ben je verder van huis.
che

K....en hoe? want op zich is de schade niet zo groot, alleen 1 cm speling....

Hoe kan ik dat het beste terugduwen....raam naar beneden???
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

ja je raam iets naar beneden draaien en dan boven in de hoek beet pakken en dan een klein beetje duwen en dan dat ene centimetertje terug douwen.
Zj*rZ

shit man :sad:
Goof

K:sad:t, Che, echt heel K:sad:t......

Van dat terugbuigen, dat heb ik bij mijn deuren ook gedaan, en is prima gelukt!!

Zoals 10o al zegt, geen bruut geweld, maar beetje beleid en je deurtje sluit weer helemaal af.
Menno

Je knie ff tegen de deur houden, en dan 't bovendeel naar je toe trekken. Is ook de standaardmethode bij autoschade bedrijven, tegen fluitende en lekkende deuren.

Succes
rev it like a rental
Arjen

Papieren in je auto ? Nee toch zeker !!!!
Michel S.
Contacteer:

dat is echt klote. Zo'n gasten moeten levenslang in de bak. Renault is heilig.

Stelletje sukkels

Veel succes
che

Ja...papieren, rijbewijs, jassen, cd's alles lag erin.... maar niets meegenomen..

Ik kwam aanlopen en toen zag ik al een teringzooi op de grond in de auto... rijbewijs etc...toen dacht ik al he??? Toen keek ik waren de deuren open en alles, werkelijk alles lag overhoop.. Dus ik alles checken maar bijna alle cd's lagen er nog, rijbewijs en papieren ook... Alleen de boxen waren weg..
Dacht eerst dat ik misschien de achterklep opengelaten had, maar vandaag zag ik dat ze de deur vervormd hadden...

Ga het zometeen proberen....dat terugduwen...
Maar voor de rest zie je dus niets aan de deur...alleen als je binnenin zit zie je dit ie niet goed aansluit.... Ik probeer het wel....
onder het motto van "het beleid en de stal verhaal".....

Maar zoals ik al zei...het allerergste is het "verkrachte" gevoel... Niemand mag in mijn auto rijden, laat staan snuffelen, en toch zat er een gast die alles overhoop haalde, door alles snuffelde en meenam wat ie wilde.... echt a-relaxt :sad: ... Maar ja, weet niet eens of het een junk is of een paar van de gasten die met zo'n scooter langsrijden... Maar in ieder geval k*t..
Ga morgen langs die hifi winkel in Zuid, dus morgen moet er weer geluid in zitten.. :smile:

in ieder geval thnx voor de hulp....
Laatst gewijzigd door che op wo 27 jun 2001 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Marius

Als ik ooit nog een keer meemaak dat ik iemand dat zie doen rijdt ik hem gewoon "per ongeluk" aan (natuurlijk niet als ie in jouw auto zit :wink: ).
Zulke lui moeten echt hardleers aangepakt worden.
Natuurlijk is dit ook niet echt verstandig weet ik, maar ja ik kan me er ook zo onwijs over opwinden, aargh !
jnjansen_r5gtturbo

Echt K*T voor je Nils, is het terugbuigen al gelukt??

p.s. kom je a.s. donderdag nog naar DE Meern??

-----------------
De mzzl en tot ziens, Jeof
Laatst gewijzigd door jnjansen_r5gtturbo op wo 27 jun 2001 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

EIKELS !!! dat zijn het
che

Heb het net teruggedeukt en de speling is weg... wel is er een klein deukje overgebleven, maar ga die morgen proberen eruit te halen.... (hoe ik dat ga doen....geen idee.)

Dus wat dat betreft is dat weer prima.... Ga morgen nieuwe boxen halen en klaar is kees........

Jeof, nee... heb al een feestje, maar vrijdag ook mijn laatste tentamen.
Laatst gewijzigd door che op wo 27 jun 2001 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
jnjansen_r5gtturbo

Feestse dalijk!!! en voor morgen veel suc6!!
che

Ja...thnx.... wordt echt helemaal gek van der studie....doe al dagen niets.... maar dat kan ook niet, niet met dit (dit zoals gister..) weer.... onmogelijk...
Plaats reactie