Ja...papieren, rijbewijs, jassen, cd's alles lag erin.... maar niets meegenomen..
Ik kwam aanlopen en toen zag ik al een teringzooi op de grond in de auto... rijbewijs etc...toen dacht ik al he??? Toen keek ik waren de deuren open en alles, werkelijk alles lag overhoop.. Dus ik alles checken maar bijna alle cd's lagen er nog, rijbewijs en papieren ook... Alleen de boxen waren weg..
Dacht eerst dat ik misschien de achterklep opengelaten had, maar vandaag zag ik dat ze de deur vervormd hadden...
Ga het zometeen proberen....dat terugduwen...
Maar voor de rest zie je dus niets aan de deur...alleen als je binnenin zit zie je dit ie niet goed aansluit.... Ik probeer het wel....
onder het motto van "het beleid en de stal verhaal".....
Maar zoals ik al zei...het allerergste is het "verkrachte" gevoel... Niemand mag in mijn auto rijden, laat staan snuffelen, en toch zat er een gast die alles overhoop haalde, door alles snuffelde en meenam wat ie wilde.... echt a-relaxt

... Maar ja, weet niet eens of het een junk is of een paar van de gasten die met zo'n scooter langsrijden... Maar in ieder geval k*t..
Ga morgen langs die hifi winkel in Zuid, dus morgen moet er weer geluid in zitten..
in ieder geval thnx voor de hulp....