Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Michel S.
Contacteer:

Hey jongens.

En klein vraagje. Is er geen bedrijf wat eventueel LCD-ramen zou kunnen leveren voor de 5. Voor degenen die niet weten wat ik bedoel, dat is hetzelfde principe als in rekenmachines wordt gebruikt. Je zet er een stroompje op en het wordt donker. Oftewek getinte ruiten wat je kunt regelen. Schijnt dat in LA veel wolkenkrabbers uit zijn gerust met deze ramen.

Zouden deze ook voor de auto te krijgen zijn???En wat zou de prijs daarvan zijn.

Zou namelijk niet alleen kiks zijn, maar ook handig. Door de ramen compleet te blinderen wanneer die stilstaat blijft die lekker koel als die in de zon zou staan. En het is natuurlijk supercool.

Groetjes
Anonymous

Of een grote voor je achterruit met renault logo ?

Klinkt erg mooi
Anonymous

Ik weet dat ze in het huis van de toekomst zitten, maar wie ze gemaakt heeft???
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Als je nu eens 5000 rekenmachines uit elkaar sloopt?... :lol:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

hee mclain , spoor jij wel ? :grin:
oke het is heel gaaf als het lukt maar , je gaat ver :lol:
dat moet een vermogen kosten denk je niet , en dan worden ze voor de gein ingeslagen (jaloezie ) maar heel veel succes ermee je steelt geheid elke show , endas mooi
Anonymous

Dan hebbie een voorruit die duurder is dan je 5.
Michel S.
Contacteer:

Ik spoor inderdaad niet meer goed, maar dat komt door de zon :smile:

Ik kwam gisteren op dat idee. door 2 dingen. Ik stapte de auto in en ik kreeg het gevoel alsof ik een braadover stapte. Dus getinte ruiten zou wel aan te raden zijn.

Getinte ruiten is 1 ding, maar dan moet je met die folie gaan werken. Dat heb ik 1 keer geprobeerd en dat lukte me voor geen meter. Vandaar dat ik vraag. Ze zullen wel duur zijn, maar hoe duur?? Want als het niet al te duur is dan komt dat mooi op mijn lijstje erbij. Naast de 6-bak uiteraard. LOL

Groetjes
Tijn
Contacteer:

Getinte ruiten is 1 ding, maar dan moet je met die folie gaan werken. Dat heb ik 1 keer geprobeerd en dat lukte me voor geen meter
Ik begrijp dat het een beeeetje tegen je principes is, maar je kan dit ook laten doen he? bij glasstint enzo....
Maus

Of je laat de ruiten dompelen voor een x aantal procent. Dat staat nog mooier dan folie.
Marius

Bel chriet tietulaar eens, nummer 0900-weirdo
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Ik zou het laten doen.

Je krijgt het nooit zo strak. Ik heb met folie geklooid, 1ste keer en dat zie je dus. Nou jammer, coaten is veel duurder, dat komt misschien nog wel eens....

Coaten is trouwens veeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper als een zesbak. :smile:
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Michel S.
Contacteer:

Zo'n LCD ruiten lijkt me gewoon zo cool, en ook Koel. Maar wat kost dat coaten dan. Volgens mij is dat super duur. Weet iemand een prijsje van dat coaten, en eventueel lcd glas??

Groetjes

Mclain
bruno @af
Contacteer:

Laatst gewijzigd door bruno @af op wo 27 jun 2001 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
bruno @af
Contacteer:

On 2001-06-27 21:50, tijn wrote:

Ik begrijp dat het een beeeetje tegen je principes is, maar je kan dit ook laten doen he? bij glasstint enzo....
...of bij ATAF Sint-Niklaas... :lol:
Laatst gewijzigd door bruno @af op wo 27 jun 2001 21:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie