Hey jongens.
En klein vraagje. Is er geen bedrijf wat eventueel LCD-ramen zou kunnen leveren voor de 5. Voor degenen die niet weten wat ik bedoel, dat is hetzelfde principe als in rekenmachines wordt gebruikt. Je zet er een stroompje op en het wordt donker. Oftewek getinte ruiten wat je kunt regelen. Schijnt dat in LA veel wolkenkrabbers uit zijn gerust met deze ramen.
Zouden deze ook voor de auto te krijgen zijn???En wat zou de prijs daarvan zijn.
Zou namelijk niet alleen kiks zijn, maar ook handig. Door de ramen compleet te blinderen wanneer die stilstaat blijft die lekker koel als die in de zon zou staan. En het is natuurlijk supercool.
Groetjes
-
- Contacteer:
Als je nu eens 5000 rekenmachines uit elkaar sloopt?... 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hee mclain , spoor jij wel ?
oke het is heel gaaf als het lukt maar , je gaat ver
dat moet een vermogen kosten denk je niet , en dan worden ze voor de gein ingeslagen (jaloezie ) maar heel veel succes ermee je steelt geheid elke show , endas mooi

oke het is heel gaaf als het lukt maar , je gaat ver

dat moet een vermogen kosten denk je niet , en dan worden ze voor de gein ingeslagen (jaloezie ) maar heel veel succes ermee je steelt geheid elke show , endas mooi
Ik spoor inderdaad niet meer goed, maar dat komt door de zon 
Ik kwam gisteren op dat idee. door 2 dingen. Ik stapte de auto in en ik kreeg het gevoel alsof ik een braadover stapte. Dus getinte ruiten zou wel aan te raden zijn.
Getinte ruiten is 1 ding, maar dan moet je met die folie gaan werken. Dat heb ik 1 keer geprobeerd en dat lukte me voor geen meter. Vandaar dat ik vraag. Ze zullen wel duur zijn, maar hoe duur?? Want als het niet al te duur is dan komt dat mooi op mijn lijstje erbij. Naast de 6-bak uiteraard. LOL
Groetjes

Ik kwam gisteren op dat idee. door 2 dingen. Ik stapte de auto in en ik kreeg het gevoel alsof ik een braadover stapte. Dus getinte ruiten zou wel aan te raden zijn.
Getinte ruiten is 1 ding, maar dan moet je met die folie gaan werken. Dat heb ik 1 keer geprobeerd en dat lukte me voor geen meter. Vandaar dat ik vraag. Ze zullen wel duur zijn, maar hoe duur?? Want als het niet al te duur is dan komt dat mooi op mijn lijstje erbij. Naast de 6-bak uiteraard. LOL
Groetjes
Ik begrijp dat het een beeeetje tegen je principes is, maar je kan dit ook laten doen he? bij glasstint enzo....Getinte ruiten is 1 ding, maar dan moet je met die folie gaan werken. Dat heb ik 1 keer geprobeerd en dat lukte me voor geen meter
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ik zou het laten doen.
Je krijgt het nooit zo strak. Ik heb met folie geklooid, 1ste keer en dat zie je dus. Nou jammer, coaten is veel duurder, dat komt misschien nog wel eens....
Coaten is trouwens veeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper als een zesbak.
Je krijgt het nooit zo strak. Ik heb met folie geklooid, 1ste keer en dat zie je dus. Nou jammer, coaten is veel duurder, dat komt misschien nog wel eens....
Coaten is trouwens veeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper als een zesbak.

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Zo'n LCD ruiten lijkt me gewoon zo cool, en ook Koel. Maar wat kost dat coaten dan. Volgens mij is dat super duur. Weet iemand een prijsje van dat coaten, en eventueel lcd glas??
Groetjes
Mclain
Groetjes
Mclain
Laatst gewijzigd door bruno @af op wo 27 jun 2001 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
...of bij ATAF Sint-Niklaas...On 2001-06-27 21:50, tijn wrote:
Ik begrijp dat het een beeeetje tegen je principes is, maar je kan dit ook laten doen he? bij glasstint enzo....

Laatst gewijzigd door bruno @af op wo 27 jun 2001 21:52, 2 keer totaal gewijzigd.