Zo, de nieuwe kat zit eronder, garantie... echter nu hoor ik als ik rechtdoor en ''rechts'' rijd een resonantie (een soort laag geluidig brommen), als ik echter iets naar links ga (stuur iets naar links draai als ik rechtdoor rijd) of links ga, dan is het geluid weg...
Iemand een idee wat dit nu weer is ?
Resonantie tijdens rijden met de RSi
-
Heb precies hetzelfde gehad bij mijn 16V. Bij mij resoneerde de het voorste deel van de uitlaat tegen de onderzijde van het motorblok/carrosserie.
Het leek net of er een wiellager gaar was.
Uitlaat iets bijgebogen, en alles weer oke!!!
Succes
Het leek net of er een wiellager gaar was.
Uitlaat iets bijgebogen, en alles weer oke!!!
Succes
idd net wat peerke zegt: hangt je uitlaat ergens tegenaan als je door een rechterbocht rijd. Heb ik ook gehad bij de mijne...ff recht hangen die frikandel en lekker doorrijden 

Het wiellager rechtsvoor is kapot... net een 'nieuwe' auto van 5 maanden (jan. 1997), en nu al kpl uitlaatsysteem, katalysator, rechter buitenspiegel, klokjes, lampjes, etc.... vervangen. Gelukkig alles garantie, maar toch...
Zal ik maar stoppen met het rijden van Renault... ??rijd er al 12 jaar in en heb met 3 Renaults al zoveel problemen gehad... ZUCHT
Zal ik maar stoppen met het rijden van Renault... ??rijd er al 12 jaar in en heb met 3 Renaults al zoveel problemen gehad... ZUCHT