versterker axton
Ik neem aan dat je wilt weten of er iemand ervaring heeft met Axton versterkers?
Het zijn wel goede versterkers voor weinig geld, dus met een goede prijs/kwaliteits verhouding.
Axton wordt alleen maar in ACR winkels verkocht en ACR staat over het algemeen bekend om z'n scherpe prijzen met de merken die ze als enige verkopen.
Het zijn wel goede versterkers voor weinig geld, dus met een goede prijs/kwaliteits verhouding.
Axton wordt alleen maar in ACR winkels verkocht en ACR staat over het algemeen bekend om z'n scherpe prijzen met de merken die ze als enige verkopen.
De audiozaak bij mij in de stad verkoopt dus ook axton heeft ze alleen niet in de winkel hangen voor show, en de prijs is goedkoop.robclio16V schreef:Ik neem aan dat je wilt weten of er iemand ervaring heeft met Axton versterkers?![]()
?????
<-------So you know don't mess with a Reno------->
stuur hem een PMF 16Valve schreef:Jean Paul misschien wat info????

Immer wieder die verdammte Holländer