Heeft er iemand ervaring met de injectierekeneenheid van de Clio Cup ? Heb er zo een kunnen bemachtigen voor in m'n Clio.
Moet zeggen dat hij nu wel zeer stevig doortrekt
Maar het enige waar hij nu last van heeft is dat hij gemakkelijk stilvalt, vooral als em op ralentie draait en je gas geeft zonder vertrekken valt ie stil. De toeren zakken uiteraard bliksemsnel zoals normaal in racewagen.
Maar rijden doet ie uitstekend.
Heeft er iemand ervaring met de injectierekeneenheid van de Clio Cup ? Heb er zo een kunnen bemachtigen voor in m'n Clio.
Moet zeggen dat hij nu wel zeer stevig doortrekt
Maar het enige waar hij nu last van heeft is dat hij gemakkelijk stilvalt, vooral als em op ralentie draait en je gas geeft zonder vertrekken valt ie stil. De toeren zakken uiteraard bliksemsnel zoals normaal in racewagen.
Maar rijden doet ie uitstekend.
Iemand die weet of er daar iets aan te doen is ?
Thx
makkelijk. 2 opties
andere chip erin dowen. ligt aan de chip.
of die specifieke computer werkt niet goed samen met jouw blok.
heb in loop der tijd redelijk wat cup computers getest. en er zit behoorlijk wat troep tussen.
2 graden voorontsteking ?? Geen flauw idee, zal ik eens moeten controleren.
Euh, chip eruit halen is geen optie denk ik. Degene die me deze geleverd heeft (controleur van Renault Sport België) gezegd dat als de computer geopend wordt vernietigd is. Dit om fraude in racerij tegen te gaan.
Zijn die Cup computers normaal dan niet allemaal zelfde?
Hetgeen ik zonet dacht, is dat ik denk dat door deze pc de stationair regelklep niet aangestuurd wordt. Want hij heeft precies een vast toerental en regelt niet te veel bij.
Zal maar eens horen bij die man van Renault Sport zeker.
Beire schreef:2 graden voorontsteking ?? Geen flauw idee, zal ik eens moeten controleren.
Euh, chip eruit halen is geen optie denk ik. Degene die me deze geleverd heeft (controleur van Renault Sport België) gezegd dat als de computer geopend wordt vernietigd is. Dit om fraude in racerij tegen te gaan.
Zijn die Cup computers normaal dan niet allemaal zelfde?
Hetgeen ik zonet dacht, is dat ik denk dat door deze pc de stationair regelklep niet aangestuurd wordt. Want hij heeft precies een vast toerental en regelt niet te veel bij.
Zal maar eens horen bij die man van Renault Sport zeker.
Greetz
weet niet wat die man voor onzin aan je verteld, maar een computer is een computer. opentrekken is ook totaal geen probleem. chippie kan zichzelf niet wissen ofzo.
denk er wel om dat een clio 16v fase 2 computer problemen kan hebben met een computer van een fase 1.
Er zijn wel ecu 's met een glaasje in het midden. Daar zit normaal een stikkertje op. Als je het stikkertje eraf haalt en er komt licht bij wist die zichzelf. Als die dus zonder stikkertje in een bakje wordt gezet met een dichte behuizing en je trekt die behuizing los is het programma weg. Maar het type wat in de clio zit is dacht ik nooit zo geleverd met een glaasje dus dat wissen moet haast bijna wel een beetje onzin zijn.
illuminator schreef:Er zijn wel ecu 's met een glaasje in het midden. Daar zit normaal een stikkertje op. Als je het stikkertje eraf haalt en er komt licht bij wist die zichzelf. Als die dus zonder stikkertje in een bakje wordt gezet met een dichte behuizing en je trekt die behuizing los is het programma weg. Maar het type wat in de clio zit is dacht ik nooit zo geleverd met een glaasje dus dat wissen moet haast bijna wel een beetje onzin zijn.
ja. als je er een UV lamp ophoud voor 1 minuut is die wel leeg ja.
rij met regelmaat met diverse chips rond, en heb nooit zin om dr een stickertje overheen te plakken. t maakt geen hol uit.
Donleben schreef:Wie weet wat hoe je kunt zien of er een standaard computer (1.8 16v) of een cup-computer in je clio zit?
Wat zijn de uiterlijke verschillen?
Weet iemand dit?
Ik wil mijnes uit laten lezen op een testbank en dan opnieuw laten chippen. Kan ik beter met een gewone doen en die cupcomputer verkopen. Wil nl alleen wel heel zeker weten dat ie er ook inzit.