Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Michel S.
Contacteer:

hey jongens,

ik zit mt een probleem. Mijn broer heeft dus die Peugeot 306 gekocht en die R21T's aan mij verkocht. het probleem is dat ze voor vrijdag van zijn naam af moeten zijn. Er was iemand die intresse had in die grijze, maar die wilde ik niet verkopen omdat hier een super motor inzit. Dus heb ik tegen hem gezegd van, als jij regeld dat ik mijn zwarte R21T daar mag stallen, dan mag jij die Grijze kopen voor 1000 piek met de motor van die zwarte erin. Hij zei dat dat wel te regelen viel. Nu blijkt dat het dus niet kan, en nu krijgt hij hem ook niet voor 1000 piek. Dan verkoop ik hem liever voor 1000 piek aan een echte liefhebber. Die Grijze kan ik wel ergens een 3 maanden plaatsten, maar ik zit met die zwarte. Heeft iemand misschien een idee hoe ik dat kan oplossen? Of weet iemand een loods te huur???

Groetjes
marco

hoi michel, hm dat is een vet probleem ja, uhm ik zal eens aan patrick vragen die weet nog wel eens wat van die stallingsplaatsen uit te halen , ik denk wel dat die er eentje voor je heeft , maar zeker weten doe ik het niet ik zal hem dadelijk eens ff bellen , trouwens we zijn een kennis/vriend van je tegengekomen , sidney,woont in berg en terblijt heeft die rode gt , is kicken joh het groepje uit maastricht en omstreken wordt steeds groter , ik laat je wel wat weten over die garage , groetjes marco
Michel S.
Contacteer:

Als je dat zou willen doen, heel graag. Die vriend van me vondt het niet fijn dat ik hem zei dat hij hem dan niet kreeg. Dat ik hem dan liever voor 1000 gulden aan een liefhebber doneerde. Hij gaat dus ook voor mij zoeken, want hij wil hem graag hebben. Ik wil hem aan de andere kant minder graag wegdoen, maar als hij me helpt met plaats, dan wil ik hem wel aan een nette auto helpen voor een prikkie.
Dus we gaan gewoon verder zoeken.

Groetjes
bruno @af
Contacteer:

tussen haakjes,

weet er niemand een motor met injectie, computer en bedrading los te koop van een r21 turbo ?? Ben op zoek voor montage in mijn espace ...

Bruno,

PS : Marco , alles is op komst !! :wink:
marco

hallo michel,ik heb het gister met patrick over een garage gehad of hij er een wist, nou zo op het moment wist die er geen , maar een onder buurman die ik gister niet heb gezien die moest er mischien wel eentje weten , we blijven gewoon voor je doorzoeken johwe laten jouw en je 21 turbo toch niet op straat staan :lol::lol::lol: , enne bruno thx voor de info , dus ik neem aan dat het ondeweg is , groetjes marco
Plaats reactie