Wie heeft er nog een standaard uitlaat liggen van een 5 gtturbo.
De staat van de uitlaat maakt niet zo veel uit, als de pijp van de demper naar de pijp van de tussendemper maar goed is. Dus het gedeelte dat over de achter torsie loopt.
ik hoor het wel
Ik heb er wel een!
Hij is nog goed.:wink Ik heb hem vervangen door een open uitlaat.
:lol::lol:
Ik hoor het wel oke!

Ik hoor het wel oke!
wat wil je voor de uitlaat hebben, en waar woon je precies.
mail maar even naar <a href="mailto:bhagen@chello.nl" target="_new">bhagen@chello.nl</a>
mail maar even naar <a href="mailto:bhagen@chello.nl" target="_new">bhagen@chello.nl</a>
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Ik ben op zoek naar een devil einddemper. Mijn Sebringer is naar zijn grootje er zit een gat in de toevoer pijp. Ik ben deze einddemper al een tijdje zat dus ik wil er van af en ben dus nu op zoek naar een DEVIL.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Ik denk inderdaad dat arjan aandelen heb in eps 
nou ik gaat toch voor een devil pijp denk ik want ik hoor van verschillende "ex" gt rijders dat devil de pijp voor de gt is.
Alleen de kosten maar ja het is hobby dan mag het best iets kosten

nou ik gaat toch voor een devil pijp denk ik want ik hoor van verschillende "ex" gt rijders dat devil de pijp voor de gt is.
Alleen de kosten maar ja het is hobby dan mag het best iets kosten

Nou, die uitlaten van EPS zijn ook perfect. Heb bij hun een 2.25 inch uitlaat laten maken. Dat maakt echt een merkbaar verschil. Super. En het is helemaal op maat gemaakt. Niks geen gerammel ofzo. Maar Devil is natuurlijk ook goed.
Ik zou haast zeggen dat je het gewoon moet mee gemaakt hebben.
Ik heb vroeger ook wel ''sport'' uitlaten gekocht laser, remus etc...
Maar dat geeft bijna nooit het geluid wat je wil. Of je moet eerst een stuk rijden voor dat je een leuk geluid heb.
Wat ik nu heb is koud een heel mooi geluid en warm nog mooier.
Maar als je het niet zo extreem wil maken dan maar een uitlaat uit de doos.
Mzzl...
(heb geen aandelen Menno)
Ik heb vroeger ook wel ''sport'' uitlaten gekocht laser, remus etc...
Maar dat geeft bijna nooit het geluid wat je wil. Of je moet eerst een stuk rijden voor dat je een leuk geluid heb.
Wat ik nu heb is koud een heel mooi geluid en warm nog mooier.
Maar als je het niet zo extreem wil maken dan maar een uitlaat uit de doos.
Mzzl...
(heb geen aandelen Menno)
Ik weet dat 't een mooi bedrijf is, inderdaad. Ik heb er wel eens wat inlaatbuizen voor m'n 4'tje laten buigen, heel mooi gedaan. Onder m'n 21 zit ook een EPS uitlaat maar daar ben ik minder over te spreken. Dat ding maakt veel te veel herrie. Ik heb liever dat ie gewoon stil is.
rev it like a rental
Voor hun standaardassortiment kun je kijken op http://www.uitlaten.com ik schat een einddemper op vanaf F600,-
rev it like a rental
-
Magnex is ook OK
:lol::lol::lol::lol:

Heb er net Sinds een paar dagen een sebring einddemper onderliggen
, Klinkt naar mijn mening ook vet!! Bedankt Job!!!
Zal je morgen ff opzoeken om je te betalen
Zal je morgen ff opzoeken om je te betalen