r4
-
vraagje in april zijn mijn ouwe 25 jaar getrouwd en ze zijn vroeger getrouwd in een r4 heeft iemand een mooie die ik zou kunnen huren voor een wiekent op een nette manier etc?
if it isn't possible it is not impossible
Ik wist wel een hele strakke/nette renault 4 alpine. Alleen is deze een tijdje terug verkocht. En ik wist ook nog wel een net gerestaureerde 4 alleen is deze ook verkocht en ik ken de nieuwe eigenaars niet. Zal mijn ogen open houden.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Moderator
- Car: Megane
Ik wist er ook wel een maar die is ook verkochtcatrinus schreef:Ik wist wel een hele strakke/nette renault 4 alpine. Alleen is deze een tijdje terug verkocht. En ik wist ook nog wel een net gerestaureerde 4 alleen is deze ook verkocht en ik ken de nieuwe eigenaars niet. Zal mijn ogen open houden.

Ach ja. Das nou het nadeel als je bij een spuiter komt waar die dingen worden opgeknap en direct weer worden verkocht.
Maar die 4 alpine was een mega mooi ding. Alles was netjes. 2 opnieuw bekleede 5 alpine kuipstoeltjes erin met 4 punts gordels. Als het goed is de nieuwe eigenaar lid van de r4 club. Het beste is toch dat je daar ff kijkt. http://www.r4club.nl/
Denk dat je daar veel meer suc6 hebt(weet het wel zeker.)
Wil je er echt een onvergetelijke dag van maken, dan moet je een hele colone van r4tjes laten komen.
Maar die 4 alpine was een mega mooi ding. Alles was netjes. 2 opnieuw bekleede 5 alpine kuipstoeltjes erin met 4 punts gordels. Als het goed is de nieuwe eigenaar lid van de r4 club. Het beste is toch dat je daar ff kijkt. http://www.r4club.nl/
Denk dat je daar veel meer suc6 hebt(weet het wel zeker.)
Wil je er echt een onvergetelijke dag van maken, dan moet je een hele colone van r4tjes laten komen.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
jep r4club moet je kijken , trouwens die 4 alpine is van harry veldhuis , uit weerdinge vlakbij emmen , zijn telnr staat wel op de site , bij steunpunt noord...
-
- Contacteer:
Idd, genoeg mooie viertjes in nederland. Tis alleen een kwestie van iemand zien te vinden die hem uit wil lenen voor een weekendje.
Misschien is het nog leuker als je dezelfde kleur weet te regelen als waar ze toen in reden.
Misschien is het nog leuker als je dezelfde kleur weet te regelen als waar ze toen in reden.
-
- Moderator
- Car: Megane