Kleur wijzers wijzigen

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik vraag me af of het mogelijk is om de wijzers van de tellers van mijn GT blauw of felrood te krijgen, zonder dat ze ondoorzichtig worden.

Ik wil graag witte wijzerplaten, met blauwe verlichting, maar met standaard oranje wijzers ziet dat er niet uit, vind ik. Iemand een idee?
Just the Cook
Contacteer:

Ik zou zeggen, kome eens langs (in Eindhoven).
Merijn
Über-Spammer

Daar ben ik dagelijks, dus dat is niet zo'n probleem! :)

Kan het wel, dus?
Just the Cook
Contacteer:

Durf ik niet te zeggen, maar wie niet waagt, wie niet wint (of zoiets...) :)
Merijn
Über-Spammer

Ik neem aan dat je daarvoor wel mijn tellerbak moet hebben? Ik ben namelijk wel dagelijks in Eindhoven, maar niet met mijn GT... :(
Just the Cook
Contacteer:

Dat zou inderdaad wel makkelijk zijn. Maar begrijp ik goed dat ze nu wel transparant zijn, of niet?
Just the Cook
Contacteer:

Just the Cook schreef:Dat zou inderdaad wel makkelijk zijn. Maar begrijp ik goed dat ze nu wel transparant zijn, of niet?
Nee, laat maar, ik begrijp het al! Ik denk dat wel gaat lukken. Wat je moet doen is die oranje achterlaag wegschuren en er een andere transparante kleurlaag overdoen (folie is de uitkomst). Die kun je dan blauw maken of iets dergelijks, moet werken zo.
Marcel dLC

Merijn, gewoon je wijzers erafhalen. Het witte (bij mij) laagje verf eraf krabben met een stanleymes en dan de onderkant in de gewenste kleur verfen.
Zo ging het bij mij in ieder geval prima....maar heb geen GTT natuurlijk.
Merijn
Über-Spammer

Dus als ik het goen begrijp zijn de wijzers gewoon (wit) doorzichtig en is alleen de achterkant gekleurd?

Nooit geweten! :)
Marcel dLC

Bij mij wel ja, maar zal bij jou ook wel zijn denk hoor... keertje kijken zou ik zeggen
Just the Cook
Contacteer:

Als je dingen uit elkaar haalt, dan kom je nog eens wat te weten joh! :) btw, dan heb je nog steeds geen mooie tellerplaten :lol:
Merijn
Über-Spammer

Ik heb nu al witte wijzerplaten van Lockwood, maar die zijn helemaal vergeeld en dat ziet er niet uit... Binnenkort toch maar eens een afspraak maken met JtC! :D
Just the Cook
Contacteer:

Dit vind ik dus echt leuk (niet voor jou hoor, :lol:) om te horen. Lockwood is toch niet de minste he? Hoelang heb je die platen al?
Merijn
Über-Spammer

Ik weet het niet. Ik heb de auto sinds januari van dit jaar en toen zaten ze er al in. Ze geven overigens in groot font mijlen aan in in heel klein de kilometers. Ook erg vervelend, vind ik!
Just the Cook
Contacteer:

Nou, dat kan gewoon veranderd worden hoor! Geef maar een keer aan als je langs wilt komen. Dan gaan we dat goed maken. :lol:
Merijn
Über-Spammer

Just the Cook schreef:Nou, dat kan gewoon veranderd worden hoor! Geef maar een keer aan als je langs wilt komen. Dan gaan we dat goed maken. :lol:
Okay, deal! :)
Just the Cook
Contacteer:

Merijn schreef:
Just the Cook schreef:Nou, dat kan gewoon veranderd worden hoor! Geef maar een keer aan als je langs wilt komen. Dan gaan we dat goed maken. :lol:
Okay, deal! :)
Staat!
Plaats reactie