Ik zit ff met een probleem.
Ik heb voor mijn Clio 16V spoorverbreders gekocht en wil ze er graag opschroeven.
Maar: ik ben bij Brezan geweest voor langere wielbouten, maar zij hebben ze niet en zeggen dat ze er niet aan kunnen komen. Wie weet bij wie ik ze wel kan halen. Het gaat om een verbreding van 20mm.
Het liefste in de buurt van Zwolle.
Binnenkort wordt bij mij de distributieriem vervangen; is het slim om het afdraaien van het vliegwiel mee te nemen?
Is dit makkelijk te doen. Heeft iemand een afgedraaid vliegwiel? Of waar kun je dat laten doen?
Kosten?
GreetZ
[Clio 16V] Help
-
- Contacteer:
Probeer het eens bij NL-Power in Zwolle .
Wordt de motor bij jou uitgebouwd om de distributie te vervangen ?
Zo ja , dan kan je vrij makkelijk bij het vliegwiel komen . Ik weet aleen niet waar je het kan laten afdraaien .
Succes
Wordt de motor bij jou uitgebouwd om de distributie te vervangen ?
Zo ja , dan kan je vrij makkelijk bij het vliegwiel komen . Ik weet aleen niet waar je het kan laten afdraaien .
Succes
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Wielbouten -> dealer?
Afdraaien vliegwiel wordt erg lastig als de motor in de auto blijft zitten (en dat blijft ie vaak bij distributieriem wisselen). Je vliegwiel, daar zitten de koppeling en de versnellingsbak nog voor en die moeten er dus voor weg wil je bij je vliegwiel komen. Het afdraaien en vervangen van je vliegwiel is pas zinnig als je het blok naast de auto heb staan (of als je tijd/geld teveel hebt haal je hem alleen daarvoor er uit).
Zou er mee wachten totdat de koppeling vervangen moet worden.
Afdraaien vliegwiel wordt erg lastig als de motor in de auto blijft zitten (en dat blijft ie vaak bij distributieriem wisselen). Je vliegwiel, daar zitten de koppeling en de versnellingsbak nog voor en die moeten er dus voor weg wil je bij je vliegwiel komen. Het afdraaien en vervangen van je vliegwiel is pas zinnig als je het blok naast de auto heb staan (of als je tijd/geld teveel hebt haal je hem alleen daarvoor er uit).
Zou er mee wachten totdat de koppeling vervangen moet worden.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Dat verandert de zaak, dan kun je het makkelijk meenemen. Het is overigens niet nodig.Stylo schreef:De motor wordt idd uitgebouwd.
Misschien dat ze bij Stady motoren (marslanden) het vliegwiel kunnen afdraaien voor je
wiebouten hebben ze niet liggen bij NL power of de dealer. enige manier om er vlot aan te komen is via een autostyle dealert. ff in de gisds van autostyle zoeken en t nummertje en het aantal doorgeven.
vorige week nog gedaan. no problem.
Welk nummer heb je gedraaid dan, volgens mij kom je dan toch automatisch bij NL Power terecht?dennis16v schreef:wiebouten hebben ze niet liggen bij NL power of de dealer. enige manier om er vlot aan te komen is via een autostyle dealert. ff in de gisds van autostyle zoeken en t nummertje en het aantal doorgeven.